m4rkus94 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg og en gruppe på medier- og kommunikasjon snakker om å ta en tur på fjellet i vinter. Vi snakker da om å leie en hytte som ikke ligger mer enn en 4 timer unna Fredrikstad, og som har plass til 15stk. Har du noen tidligere erfaringer eller gode tips til hvor vi kan dra? alle forslag er gode forslag. link gjerne til sider hvor man reklamerer for rimelige og bra hytter! Nå har ikke jeg peiling hva som er en realistisk pris. men over 15000 blir nok i det dyreste laget. PÅ FORHÅND, TAKK! btw, ett par av oss er over 18. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva er dere ute etter? Alpint, langrenn, fest, andre ting? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Se litt på Hedmark som for eksempel Trysil men ellers kan jeg på det varmeste anbefale Beitostølen i Valdres. Det er en helt fantastisk plass og det er flere fra Fredrikstad og Østfoldsområdet som er på ferie der men det er jo ca 4 timer i fra Oslo så kanskje litt langt. Men som sagt så mener jeg det er noe i Hedmark og Buskerud men Valdres er en lunge for seg selv. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva er dere ute etter? Alpint, langrenn, fest, andre ting? Dem er ute etter en fin fjelltur og om det er noe mer så er det sikkert både fest og alpint. Jeg tviler på at folk i den alderen er ute etter å gå på langrenn (bortoverski). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå