Gjest medlem-245286 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, har dere noen spennede fritidsaktiviteter i Oslo/Akershus området? Jeg er villig til å gjøre det meste, det meste engasjerer meg -16 år gutt, på let etter nye hobbyr Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, har dere noen spennede fritidsaktiviteter i Oslo/Akershus området? Jeg er villig til å gjøre det meste, det meste engasjerer meg -16 år gutt, på let etter nye hobbyr Hei, Jeg vokste opp i Oslo/Akershus og da jeg bodde der så fikk i hvertfall jeg svært gode tilbud om aktiviteter. Jeg håper tilbudet er fortsatt like sterkt og hvis det er det så kan du finne det meste å drive med innenfor sportslige aktiviteter og andre aktiviteter som skyting, teater, dans, musikk og mye annet. Det finnes også en del fritidsklubber i Oslo og Akershus men det er vel bare for de som går på skolen og jeg tror kanskje du er litt gammel men da veit du i hvertfall om det hvis du ikke visste det fra før. Ellers så har du jo alltid bibliotek, netcafè og turløyper. Jeg mener det vil være nok å finne på i området. Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er fint Familyen har tenkt å flytte og da må jeg finne på noe, veit du om noen sider som samler alle sånne klubber på en side, nasjonalt eller noe? Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Blir karate tror jeg, gått på det før Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Blir karate tror jeg, gått på det før Du kan begynne å spille sjakk! 2 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Curling! Er hall på Snarøya, Bygdøy og (snart?) på Jar. Sjekk det ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Blir karate tror jeg, gått på det før Du kan begynne å spille sjakk! Har faktisk spilt sjakk noen år før utrolig nok (y) ble til slutt bare små unger så slutta der, spille mot overhypre 3. Klassinger -.- Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er fint Familyen har tenkt å flytte og da må jeg finne på noe, veit du om noen sider som samler alle sånne klubber på en side, nasjonalt eller noe? dessverre men det burde vel enkelt å finne seg en eller annen ungdomsklubb eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cvVoQz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kan jo anbelfa å begynne å spille et instrument. Dere har sikkert en gammel gitar stående, eller kanskje et keyboard. Utrolig hvor morsomt det er med musikk når du får dreisen på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå