Gå til innhold

[Løst] Fritidsaktiviteter for 16 åring i Oslo/Akershus området

Gjest medlem-245286

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-245286

Hei, har dere noen spennede fritidsaktiviteter i Oslo/Akershus området?

Jeg er villig til å gjøre det meste, det meste engasjerer meg :D

-16 år gutt, på let etter nye hobbyr ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har dere noen spennede fritidsaktiviteter i Oslo/Akershus området?

Jeg er villig til å gjøre det meste, det meste engasjerer meg :D

-16 år gutt, på let etter nye hobbyr ;)

Hei,

Jeg vokste opp i Oslo/Akershus og da jeg bodde der så fikk i hvertfall jeg svært gode tilbud om aktiviteter. Jeg håper tilbudet er fortsatt like sterkt og hvis det er det så kan du finne det meste å drive med innenfor sportslige aktiviteter og andre aktiviteter som skyting, teater, dans, musikk og mye annet. Det finnes også en del fritidsklubber i Oslo og Akershus men det er vel bare for de som går på skolen og jeg tror kanskje du er litt gammel men da veit du i hvertfall om det hvis du ikke visste det fra før. Ellers så har du jo alltid bibliotek, netcafè og turløyper. Jeg mener det vil være nok å finne på i området.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286

Det er fint :D Familyen har tenkt å flytte og da må jeg finne på noe, veit du om noen sider som samler alle sånne klubber på en side, nasjonalt eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286

Blir karate tror jeg, gått på det før ;)

Du kan begynne å spille sjakk!

Har faktisk spilt sjakk noen år før ;) utrolig nok (y) ble til slutt bare små unger så slutta der, spille mot overhypre 3. Klassinger -.-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-cvVoQz

Kan jo anbelfa å begynne å spille et instrument. Dere har sikkert en gammel gitar stående, eller kanskje et keyboard. Utrolig hvor morsomt det er med musikk når du får dreisen på det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...