Gå til innhold

Vant julekalender i 2010, fikk ingen gave. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Surfet litt på navnet mitt på google her om dagen og la merke til at mitt navn var ført om som julekalendervinner på hardware.no den 23. desember 2010.

Jeg fikk ingen mail, ei heller andre former for informasjon (derfor jeg finner ut av det så sent).

Premien jeg skulle motta var Nvidia 3D Vision stereo-kit. (Tor-Eirik Ness Sæther)

Julekalender 2010 - vinnere uke 4.

Er det fortsatt mulig å få tilsendt premien eller har dette gått ut?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Tor-Eirik,

Dette var en litt kinkig nøtt å løse. All persondata i konkurransesystemet vårt er slettet siden det er mer enn et halvt år siden konkurransen ble avholdt, men det er ikke det store problemet.

Du skulle egentlig ha motatt premien, selvsagt, og det er leit at den ikke har kommet frem til deg. Vi har heller ikke fått den tilbake hit så hvor den har tatt veien vet jeg rett og slett ikke.

Jeg skal grave litt i arkivene mine å se hva jeg finner at e-poster og tilfeldige dokumenter, kontakte Nvidia og se om noen husker eller vet noe.

Hvis du sender meg en rask e-post ([email protected]) med adressen premien burde ha blitt sendt til, så kan vi ta ballen videre der :-)

- Jørgen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Tor-Eirik,

Dette var en litt kinkig nøtt å løse. All persondata i konkurransesystemet vårt er slettet siden det er mer enn et halvt år siden konkurransen ble avholdt, men det er ikke det store problemet.

Du skulle egentlig ha motatt premien, selvsagt, og det er leit at den ikke har kommet frem til deg. Vi har heller ikke fått den tilbake hit så hvor den har tatt veien vet jeg rett og slett ikke.

Jeg skal grave litt i arkivene mine å se hva jeg finner at e-poster og tilfeldige dokumenter, kontakte Nvidia og se om noen husker eller vet noe.

Hvis du sender meg en rask e-post ([email protected]) med adressen premien burde ha blitt sendt til, så kan vi ta ballen videre der :-)

- Jørgen

Kjempe! Takker for initiativet. Mail på vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...