Gå til innhold

Noen som skal migrere fra WoW til SWTOR?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, bare migrer til SWTOR, hele gjengen. Er så skummelt mange inkompetente, tilbakestående spillere på WoW for øyeblikket at jeg skjelver i buksa.

 

Er redd for at du kommer til å møte like mange av dem i SWTOR også. Å tro noe annet blir ren ønsketenkning.

Lenke til kommentar

Jada, bare migrer til SWTOR, hele gjengen. Er så skummelt mange inkompetente, tilbakestående spillere på WoW for øyeblikket at jeg skjelver i buksa.

 

Er redd for at du kommer til å møte like mange av dem i SWTOR også. Å tro noe annet blir ren ønsketenkning.

 

Les det jeg skrev èn gang til. Det er ikke jeg som skal flytte til SWTOR, det er alle som spiller wow som burde flytte til SWTOR. :)

Lenke til kommentar

Det blir vel som det alltid har vært.

For hvert nye MMO migrerer en stor gjeng over fra WoW med brask og bram, fanfarer og flagg og endeløse poster på diverese fora om hvor ille WoW har blitt.

 

Så går det en måned så er alle tilbake der de var; i WoW.

 

Desverre for Pycnopodia, eller andre som tror at alle drittunger forsvinner, så er gaming blitt så mainstream at drittungene er over alt.

Selv Arma og Red Orchestra har drøssevis av dem.

Det er nok bare noe vi må lære oss å leve med.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Alle mmo etter wow har blitt like, floppet en etter en, eller blitt grattis whatever, men det var ikke det jeg pekte på nå, det var chatten in-game, den vil nok være det samme eller enda verre i starten. Det så jeg i BETA også.

 

Så alle mmorpg som ikke har like mange subs som wow er en flopp? Gud bedre for en logikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle mmo etter wow har blitt like, floppet en etter en, eller blitt grattis whatever, men det var ikke det jeg pekte på nå, det var chatten in-game, den vil nok være det samme eller enda verre i starten. Det så jeg i BETA også.

 

Jeg trodde ikke noe på deg men nå ser jeg at du hadde helt rett. Har spilt SWTOR til lvl 10 og det er rett og slett en skin-pack til wow, jeg er skuffet og trodde de hadde klart å lage noe som ta wow som utgangspunkt og forbedre det.. Men de holder fast ved den modellen som er så usosial som det går ann å bli nesten, hvor du ikke kan spille med nye mennesker du møter på skolen/arbeidsplass og lignende fordi spillet separerer alle spillere fra hverandre istedenfor å samle dem. Faktisk har Activision-Blizzard oppdaget dette og jobber nå med å sette plaster på såret, dungeons, raids og snart battlegrounds med Real-ID friends på tvers av servere overgår de sosiale mulighetene du får i SWTOR. Det er rett og slett plassert flere og større hindere i SWTOR for de som vil spille med nye mennesker de er blitt kjent med.

Trodde dette var outdated-tech innenfor MMO`er men vi må nok vente enda lengre på et MMO som ikke er helt vingeklippet i den sosiale biten. Sålenge du velger server før du velger character så er det ikke et sosialt spill.

 

En ting som irriterte meg var at du ikke kan slå av camera-following, altså kameraet justerer seg automatisk til å filme ryggen til karakteren din hele tiden slik at du ikke får sett hvor du vil mens du beveger deg.

 

Sånn, godt å få det ut :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...