Morten Ellingsen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fossekallen II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Litt dumt at førsteinntrykket av bildene her på Digit ofte er feil. Her inne synes jeg at området dundt øye på fugelen er litt uklart. Men når jeg ser bildet i fullformat, får jeg et helt annen inntrykk. Flott komp og en perfekt bakgrunn Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja dette billede af fossekalden blev også rigtig fint - ved ikke helt hvilket jeg foretrækker - forskellige positurer - forskellige kvaliteter. Lyset/skarpheden virker bedst i v. 1. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Helt rått ! Dette har du virkelig fått taket på. Positur, lys og farger er bare helt topp. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Et absolutt praktfullt foto av Fossekall ! Nasjonalfuglen børvære storfornøyd med fotografens arbeid her! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nært, skarpt og flott - og veldig bra bakgrunn! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ÅÅÅÅ så nydelig farger lys og bakgrunn Dette fallt i smak virkelig Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Flott lys, fin positur , men den ser da litt dus ut på hodet. Det blir noe rart rundt øyet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Et meget bra bilde dette også, men når ikke helt opp til det første av kallen! Men for all del, misunnelsesverdig bra dette også! (Du la lista veldig høyt med det forrige) God 4'er denne gangen! Endret 5. desember 2011 av smort1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Her er det en fantastisk flott bakgrunn som hever bildet!! Det som er så fint er at fargen på hodet går igjenn i bakgrunnen. Teknisk bra. Flott lys. Merkelig at du har fått en 3 er på dette... Hva kunne vært bedre??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg