Techster Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg mistenker at sider i et word dokument er multiline tekstbokser, men hvordan lage en slik "klasse" i C# som har både visuelle elementer og kode? Er det å lage en component riktig vei å gå? Lenke til kommentar
etse Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 WordPad er vel heller basert på "RichTextBox" og ikke en multi-line "TextBox". Lenke til kommentar
Techster Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 WordPad er vel heller basert på "RichTextBox" og ikke en multi-line "TextBox". Ja, men Wordpad dokumenter er ikke inndelt i sider. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Med litt lek med AutoIT Window Spy så finner man ut at WordPad er helt riktig en wrapper rundt en RichTextBox 5.0 (sånn ca, RICHEDIT50W). Mens Word 2007 sitt klassenavn er _WwG1 Så jeg tror nok det er litt mer "to-it" enn å hive en richtext på en form. Hva er målet ditt? -C- Lenke til kommentar
Techster Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Med litt lek med AutoIT Window Spy så finner man ut at WordPad er helt riktig en wrapper rundt en RichTextBox 5.0 (sånn ca, RICHEDIT50W). Mens Word 2007 sitt klassenavn er _WwG1 Så jeg tror nok det er litt mer "to-it" enn å hive en richtext på en form. Hva er målet ditt? -C- Ja, du har nok rett i det. Har ikke brukt richtextbox noe særlig før og den har overraskende mye innebygd funksjonalitet. Målet er en enkel tekstbehandler med noen spesialtilpasninger. Tror jeg lager en en klasse som arver richtextbox og kaller hver instans av denne for en side. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Under WPF er det en hel masse funksjonalitet for å bygge slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå