Cthulhu Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Disse bærbare datamaskinene er perfekte for hjemmebruk. Velg riktig hjemme-PC Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fasiten uansett prisklasse for en "Hjemme-PC" er selvfølgelig ikke noen av de nevnte. Svaret er en stasjonær maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Njeeh, jeg ser på "Hjemme-PC" som en jeg kan sitte med når jeg ser på TV /slapper av med familien. Den stasjonære bruker jeg når jeg gamer/arbeider. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jod, men det er en håpløs tittel å bruke når man ikke en gang spanderer to linjer på å "forsvare" artikkelen med at "stasjonær er mest for pengene, men i dag skal vi snakke om bærbare." Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg støtter valget av Dell XPS 15. Dersom du oppgraderer skjermen til full HD får du i tillegg et bedre panel som er blant markedets beste. Høyttalerne er uten tvil markedets beste. Dette betyr at både bilde og lyd er i toppklasse, noe som gjør den utmerket som underholdnings-PC. PS: Jeg har et tips til hva konfigurasjonen angår. Å oppgradere til det største batteriet løfter maskinen og gir den bedre tilgang på luft. I tillegg får du en bedre skrivestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg