Pop-fiske Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kva betyr det at Xperia active er IP67-sertifisert? Kvainnebærer wet finger-tracking? Kva kan eg bruke Xperia actives barometer til? Takker for svar Lenke til kommentar
jecpah Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Juks juks juks Fant alle svarene på google LETT! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 IP-67 betyr at den tåler vann og støv bedre en andre telefoner. Merk at dette ikke gjør at den nødvendigvis tåler mer støt og slag en andre telefoner. Har selv tatt flere bilder under vann med denne, og telefonen er like fin etterpå. Wet fingertracking gjør at du lettere kan betjene telefonen med våte fingre. Har selv testet dette på Active i boblebadet, og det fungerer knall. Barometeret har jeg ikke testet ut. Men mulig at det finnes applikasjoner som kan utnytte dette. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Juks juks juks Fant alle svarene på google LETT! Ro ned gutten! :!: FriFlyt skriver da ingenting om korleis eg skal finne svara! Takker, Amriden! Endret 5. desember 2011 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå