Gå til innhold

Longest headshot i BF3

Anbefalte innlegg

Her har dere noen å se opp til: http://www.dagbladet...seals/19654143/

1900 meter IRL :ph34r:

Forbanna camper. Get a life lissom.

Ja, du vett at han har campa når han har K/D på 255!

Han har vel tilnærmet uendelig K/D. 255/0 er ikke lik 255. :)

Jo, for du kan ikke forlate virkeligheten uten å dø, så du har en death som er uungåelig uansett cool.gif

M-m-m-m-monster kill!

http://no.wikipedia.org/wiki/Simo_H%C3%A4yh%C3%A4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg tre nivåer med min Logitech G700:

Speed og acceleration: begge 0

DPI-nivåer: 200 (laveste som går an), 1600 og 4600. Det er da til langholds-sniping (sjeldent i bruk, jeg lover), kort-mid hold sniping/LMG på bipod/diverse mid-range, og løping/rambo-skyting (mest brukt). I tillegg vurderer jeg å lage et ekstra nivå på 5700 (maks) for bruk i SOFLAM og lignende.

Jeg tviler sterkt på at du trenger en ny musematte, det hjelper neppe. For sniping funker det ikke å flytte musa 1 millimeter for å finjustere siktet på skjermen! Større armbevegelser vil fungere bedre. Få sensitivitetsinnstillingene dine til å funke - du bør i alle fall prøve med to nivåer, og ha en egen knapp på musa til å skifte mellom disse nivåene. Et par runder BF med prøving og feiling må nok til, og så kan det hende at du etter hvert vil justere X- og Y-aksene hver for seg, legge til flere nivåer og så videre.

Du sparer også pengene...

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg tre nivåer med min Logitech G700:

Speed og acceleration: begge 0

DPI-nivåer: 200 (laveste som går an), 1600 og 4600. Det er da til langholds-sniping (sjeldent i bruk, jeg lover), kort-mid hold sniping/LMG på bipod/diverse mid-range, og løping/rambo-skyting (mest brukt). I tillegg vurderer jeg å lage et ekstra nivå på 5700 (maks) for bruk i SOFLAM og lignende.

Jeg tviler sterkt på at du trenger en ny musematte, det hjelper neppe. For sniping funker det ikke å flytte musa 1 millimeter for å finjustere siktet på skjermen! Større armbevegelser vil fungere bedre. Få sensitivitetsinnstillingene dine til å funke - du bør i alle fall prøve med to nivåer, og ha en egen knapp på musa til å skifte mellom disse nivåene. Et par runder BF med prøving og feiling må nok til, og så kan det hende at du etter hvert vil justere X- og Y-aksene hver for seg, legge til flere nivåer og så videre.

Du sparer også pengene...

Ok, nå kan jeg holde inn en knapp og scrolle sense opp eller ned, veldig kjekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager avsporing her, men er det flere som undres over DICEs evne til å bedømme avstander?

Tatt i betraktning at fyren man spiller løper like fort som en 100-meter-sprinter i det uendelige uten å bli sliten, så synes jeg fortsatt at avstandene som oppgis i spillet burde vært økt med MINST 50%, om ikke det dobbelte.

Til sammenligning så skjøt Rob Furlong en kar på 2657 yards, eller 2430 meter (ja, dette er et spill, ja, det ble brukt en annen våpenplatform og en annen ammunisjonstype).

Dvs at ifølge disse formlene så ville målet hans vært i underkant av 0.1 mil dots størrelse.

Om man ligger på "sniper hill" på kharg island og skyter ned på hangarskipet, så vil målet dekke omlag 0.2 mil dots(<= da tar man virkelig i). Fra åsen og ned til båten er det ca 700m, i spillet.

edit: øke, ikke redusere.

Endret av Helmrik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk ny rekord

1319 m

Tok en random fyr som sto på taket på hangaren på RU basen på wake, fra US spawn øya.

han sto der og snipet folk han også, var så heldig å klare det på første forsøk, trodde først jeg bommet og skjøt for høyt, men kulen tok en fin bue før den traff.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...