Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gratulerer Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Grattis! Fin julegave det. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har så langt aldri vunnet en konkurranse på hardware, har vært med i mange. Jeg har ikke lykken med meg. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Gratulerer de heldige vinnerne, og da spesielt Michael som stakk av med TV'n min Endret 5. desember 2011 av Tan28 Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg hadde riktig på alle svarene. jeg sjekket ETT spørsmål med Google, resten kunne jeg fra før av. kom med vanskeligere spørmål !! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kommer hjem fra eksamen i dag, så får jeg vite av en kompis at jeg har vunnet en TV. Tror selvsagt at han bare troller med meg. Så åpner jeg nettleseren og ser at jeg har fått en kjempehyggelig mail fra hw.no =D Helt rått med ny TV, skal bli godt å få bytta ut vår gamle, men trofaste 28" CRT-tv. Takk for bra julekalender! Gleder meg som en unge. Hørtes ut som du trengte den tv-en da ja Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Oi, oi, oi! Jeg vant faktisk! Det er nemlig jeg som er Mathias Stang! For en hyggelig overraskelse dette her Ikke for å høres sjalu ut eller noe slikt (jeg har det jeg trenger), men hvor mange av de som vinner er faste brukere på diskusjon.no / lesere av hardware.no året rundt? Hadde vært interessant å se om det er de faste traverne som blir belønnet, eller om premiene blir snappet opp av folk som er på kalender-raid. Det er nok god reklame for både HW/Tek-nettverket samt produsentene av premiene, så de er tjent med at flest mulig folk deltar. Men jeg er i hvert fall medlem og har hjulpet mange titalls folk med PC-kjøp i Hjelp til kjøp og salg av PC tidligere, så det er jo noe... Lenke til kommentar
olejokle Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vent... var det bare to vifter? o.O Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 tror dere har gjort en feil.. hvorfor er ikke jeg på den lista? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Vent... var det bare to vifter? o.O Nei, alternativ 2, altså 3 vifter var riktig. Men burde ikke dette vært 6, da man ofte bruker radsa i push/pull?? Lenke til kommentar
antillum Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg bare må si til dere i Tek.no Gjengen! Utrolig flotte premier, kjempe morro med konkurranser hver dag! Fortsett den gode jobben, og ha en riktig fin Jul ^^ Merry X-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå