Nilsen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Se om du vant noe i årets første uke med julekalender. Konkurranse: Julekalender 2011 – vinnere uke 1 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lider jeg samme skjebne som ifjor mon tro? Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gratulerer til de første vinnerene =) Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lider jeg samme skjebne som ifjor mon tro? at du aldri vinner??? isåfall så har jeg det samme har blitt med i : gamer,hw,komplett,mobil og akam sine konkuranser .. har ikke vunnet enda.. gikk igjennom det samme ifjord... vinner sikkert aldri... typisk ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ikke for å høres sjalu ut eller noe slikt (jeg har det jeg trenger), men hvor mange av de som vinner er faste brukere på diskusjon.no / lesere av hardware.no året rundt? Hadde vært interessant å se om det er de faste traverne som blir belønnet, eller om premiene blir snappet opp av folk som er på kalender-raid. 4 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 HW burde ta hintet når 90% har riktig på alle spørsmålene! Vanskeligere spørsmål!! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kalender-raid vil det alltid være, men det er vel noe hardware og diverse sider som har kalendere tjener på.. Alle disse ekstra brukerne som kommer å ser på reklamer osv. Hadde ikke hatt noe imot at kun registrerte brukere fikk lov å delta, kanskje det kunne ha gitt meg en større sjanse? For meg som ikke har det jeg trenger Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Burde være sånn at du måtte være innlogget på tek-nettverket, og aktiv på forumet i forvegen! 3 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Registrert i forumet, ja. Aktiv der, nei. Jeg er innom tek-nettverket daglig og leser nesten alle artikkelene dems, aka en tek-nettverk fan. Hadde vært litt urettferdig at du må være aktiv på forumet også =/ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) at du aldri vinner???isåfall så har jeg det samme Hehehe de fleste vinner jo Ikke!, kalender luke 1 haddet man en Odds på 1 mot over 13 000. Da ser man at det er en bitteliten sjangs for å vinne selv om man har vært med u hw.no julekallender siden tidens morgen... Hvorfor skrev jeg dette, alleredet på neste side står det sikkert .. "men jeg vinner aldrig jeg" igjen... Men Mulig jeg rekker frem til en Sjel som fremmover tenker mer logisk Endret 5. desember 2011 av simalarion Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 HW burde ta hintet når 90% har riktig på alle spørsmålene! Vanskeligere spørsmål!! Du har ikke vurdert at enkle spørsmål kanskje tiltrekker flere deltakere, og på generell basis trekker flere til hardware.no? HW har da ikke denne kalenderen av veldedige formål. Kanskje du burde ta hintet 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hehehe de fleste vinner jo Ikke!, kalender luke 1 haddet man en Odds på 1 mot over 13 000. Da ser man at det er en bitteliten sjangs for å vinne selv om man har vært med u hw.no julekallender siden tidens morgen... Om vi antar at du alltid svarer rett, og bruker snittet fra 1-4. desember: mennesker med rett svar per dag. Det gir deg en sannsynlighet på per enkelt dag for å vinne. Modellerer vi det med en bionomisk fordeling, der vi antar samme sjanse hver dag og at du har prøvd i 5 år (24*5 = 120 dager) blir sjansen for at du aldri har vunnet lik: Noe som betyr at sjansen for å ha vunnet minst 1 gang i løpet av 5 år er Så ikke store sjansene, så fremt jeg har regnet riktig. 2 Lenke til kommentar
Cid Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det her er jo langt bedre enn lotto! med ca 10000 daglige deltakere er min sjanse til å vinne ca 1:417 bare på hw.no, jeg er med på akam og amobil også. 72 muligheter på 1:10000 gir ca 1:139 totalt. Hvis jeg (og Tek) lever i hundreogtrettisju år til, så skal jeg i teorien ha klart å karre til meg en premie! 2 Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jessda. her var det nok en gang ingen kjente navn.. Hadde ihvertfall riktig på alle da Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det her er jo langt bedre enn lotto! med ca 10000 daglige deltakere er min sjanse til å vinne ca 1:417 bare på hw.no, jeg er med på akam og amobil også. 72 muligheter på 1:10000 gir ca 1:139 totalt. Hvis jeg (og Tek) lever i hundreogtrettisju år til, så skal jeg i teorien ha klart å karre til meg en premie! Jeg har faktisk deltatt i kalenderne så lenge. Og gamer sin også. Men har allikevel ikke vunnet! Damn you, random chance ! Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Du har en terning som avatar Endret 5. desember 2011 av HFidelity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lek smart! Men da burde det snart være min tur, tenker jeg! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mathias Stang Y U SO LUCKY?! 1 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) 2,3,4,og 5 desember hadde jeg rett men jeg vinner aldri. :-( Endret 5. desember 2011 av Cruentus Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kommer hjem fra eksamen i dag, så får jeg vite av en kompis at jeg har vunnet en TV. Tror selvsagt at han bare troller med meg. Så åpner jeg nettleseren og ser at jeg har fått en kjempehyggelig mail fra hw.no =D Helt rått med ny TV, skal bli godt å få bytta ut vår gamle, men trofaste 28" CRT-tv. Takk for bra julekalender! Gleder meg som en unge. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå