GnilreG Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tenk om Microsoft og Sony hadde funnet på bedre ting å bruke pengene sine på... lol, du vet at de tjener mer enn det de betaler for dette? Hvorfor tjener di på det? Forklar.. Ingen som heller kjøper på ps3 enn pc viss di foretrekker pc, kun for en uke ekstra gaming på noen baner. De hadde solgt like mange eksemplarer uten den uka eller ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Flott at det kommer, men ganske kjedelig at jeg knapt vil rekke å spille det noe før over nyttår. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Back to karkand som en del av BF3? Nei takk, gjerne så langt unna som mulig med en egen oldschool mode hadde vært knall. Det blir bare teit, hvis du ønsker å spille en server med bare back to karkand, finner du en med kun det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Elsker Karkand og Wake :-) Har tatt en liten pause fra BF3 nå, men om en uke blir det masseslakt ved første flagget Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bare jeg som gleder meg til Sharqi Peninsula? Min favoritt fra BF2. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bare jeg som gleder meg til Sharqi Peninsula? Min favoritt fra BF2. Spilte den ikke særlig mye i BF2, gikk veldig mye i Karkand, Gulf og Wake, og litt av EF mapsa + SF mapsa... Men mest av alt, medic og grenade spam @Karkand Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 no kan EA games gå dit pepperen gror! Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Tenk om Microsoft og Sony hadde funnet på bedre ting å bruke pengene sine på... lol, du vet at de tjener mer enn det de betaler for dette? Kan godt være at det stemmer. Hvis ikke hadde de nok brukt pengene på noe som kanskje hadde vært bedre for forbrukeren. Endret 6. desember 2011 av Disk Lenke til kommentar
OhChrisis Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Den STOVL heter faktisk F-35B. Nesten samme type som norge skal ha om et par år, eneste forskjell er annen motor og litt tynnere "fuselage": http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/F-35_A_B_C_Config.png gleder meg vilt til å få gå rundt og studere detaljene XD Lenke til kommentar
migestian Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Regner med at dette blir gratis..Kun for de som har BF3 Limited Edition, ellers er det $15... Jeg tipper han fleipa. Uten at jeg kan si det helt sikkert dog Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tenk om Microsoft og Sony hadde funnet på bedre ting å bruke pengene sine på... lol, du vet at de tjener mer enn det de betaler for dette? Hvorfor tjener di på det? Forklar.. Ingen som heller kjøper på ps3 enn pc viss di foretrekker pc, kun for en uke ekstra gaming på noen baner. De hadde solgt like mange eksemplarer uten den uka eller ikke. XD nei, du har vel rett, de gjør det bare for teh lulz Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Typisk EA - jeg som jazzet meg opp i går kveld da jeg så det var oppdatering av spillet på ca 4 gig.... PS3 er ikke et alternativ for å spille et spill i denne serien; kun rå pc-kraft som gjelder 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Regner med at dette blir gratis..Kun for de som har BF3 Limited Edition, ellers er det $15... Jeg tipper han fleipa. Uten at jeg kan si det helt sikkert dog Hvorfor skulle han fleipe? De med limited edition får det gratis, de uten må betale. Ser ikke hvordan du ser det som fleip Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bare jeg som gleder meg til Sharqi Peninsula? Min favoritt fra BF2. Nope - 3. mest spilte kartet mitt etter Dragon Valley og Karkand... Synd de ikke tar med Mashtuur også Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ønsker de la til dragon vallet, var 1 av mine favoritter. Men jeg er slettes ikke skuffet av map valgene, gulf of oman var min personlige favoritt De andre 3 er også gode maps jeg husker fra bf2 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg skulle ønske de lagde noen NYE gode maps. Ikke bare rehash av hhv 9 og 6 år gamle brett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Disse kartene er uansett legendariske. At jeg får spille disse banene på nytt = Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg vil ha remake av kartene i Codename Eagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå