Joachim_F Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men bare hvis du eier Battlefield 3 til PlayStation 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tenk om Microsoft og Sony hadde funnet på bedre ting å bruke pengene sine på... 5 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 1 uke igjen for oss pc gamere da Gleder meg! Får håpe jeg får litt av bf2 følelsen tilbake. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gleder meg! Spilte jeg Battlefield 2, så var det Wake Island det gikk i. For et map! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette blir helt magisk! 1 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tenk om Microsoft og Sony hadde funnet på bedre ting å bruke pengene sine på... Hvorfor det? Det er jo ikke kjøpeplikt, så jeg skjønner ikke hva du klager på. Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gleder meg til når det kommer til Xbox i neste uka Bare flott å se at PlayStation får et forsprang. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg er bare glad for å se at det ikke tar en måned før pakken kommer på de andre plattformene (mega-hint til activision og cod). Men ja jeg må vel nesten ta en pause fra skyrim og komme i gang med litt bf3! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Regner med at dette blir gratis.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Regner med at dette blir gratis.. Kun for de som har BF3 Limited Edition, ellers er det $15... Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tenk om Microsoft og Sony hadde funnet på bedre ting å bruke pengene sine på... lol, du vet at de tjener mer enn det de betaler for dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Regner med at dette blir gratis.. Kun for de som har BF3 Limited Edition, ellers er det $15... Jeg har kun sett LE til salgs rundt om, så regner med de fleste har denne utgaven Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 OT: klikket på Gamer.no logoen, og Wham-Last Christmas kom opp Lenke til kommentar
Foofight Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Håper virkelig de har most på med assault gamemode her! Er jo det som var BF2!!! Endret 5. desember 2011 av Foofight Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir dumpt hvis servere ikke kan kjøre bannene om hverandre og du må installere den som mod på serverene. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Helt enig at det ville vært best at Back To Karkand blir en del av BF3, men ser du på serverkonfigurasjon i battlelog, så ser det ut som om Back To Karkand vil få egne servere... Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Back to karkand som en del av BF3? Nei takk, gjerne så langt unna som mulig med en egen oldschool mode hadde vært knall. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kjære EA: Dere vet det er eksamenstid nå?? Vent til neste helg, takk Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Oi faen, julegave til self da Lenke til kommentar
TTpokerTT Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor Microsoft og Sony kjøper opp rettigheter til DLCs på denne måten! vil det generere ett større salg av konsoller, for jeg skjønner ikke hvordan det henger sammen!! X( det ødelegger egentlig bare for de som har "feil" konsoll. Men det er ikke slik at jeg kjøper meg en helt ny konsoll bare for å få en DLC pakke en uke før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå