Stalthy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Heisann! Jeg lurer på om noen vet om moderne handheld pcer ? Skal ha gnaske liten størrelse noe ala mobilepro 900. Dette pga at jeg vill ha en minst så mulig pc som skal kun brukes til skriving (mener da powerpoint + word). Noen som har meninger om dette? burde ikke være så dyr og helst av nyere generasjon. XP er greit, tenker jeg kommer til å bruke linux (men de støtter vell ikke ms powerpoint bla så vell ) men xp eller win 7 hadde vært fint. Er et pluss om den klarer å spille dvd filmer (har filer, jeg trenger ikke dvdspiller, bare nok maskinkraft...) Er litt usikker på dette området. Håper noe har noen tips. Endret 5. desember 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hvis du snakker om mini laptop, så muligens http://cdon.no/elektronikk/asus_eeepc_1215b_amd_e-450_hd6320_4gb_500gb_black_hd6320-16991210?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no er noe? Hvis du snakker om ennå mindre f.eks http://www.ubergizmo.com/2008/07/vye-s41-mini-pc-and-tablet-computer/ så er ytelsen så dårlig at jeg vil nesten anbefale en dyr mobil istedenfor. Endret 5. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Ser etter noe som ligner den som du nevte, men jeg trenger 2 ting, det e r et godt tastatur og et sted man får tak i den. Tenker rundt 7 - 5 tommer, ikke mindre enn 5 tommer (da må isåfall tastauter være J*** bra!). Vill ha noe billig (rundt 2 k for en brukt en? Helst en fra moderne tider som klarer å spille av dvd filmer (trenger ikke 720p, trenger heller ikke dvdspiller). På størrelse så tenker jeg som sakt hovedsaklig på 7-5 tommer, noe ala størrelsen på Atari Portfolio bare med ordentlig tastatur. Tastaturer må ha nordic layout, pc må ha wifi. Endret 5. desember 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå