MarF Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hei. Eg lurer på ka eg kan ønske meg til jul i år. Eg ønsker meg noke innen pc. Eg har gtx 570, i5 760 @ 3.5 ghz og 1.5 terra disk og 4gb ram. Så eg vuderer å ønske ein ssd disk meir ram og kansje i5 2500K. Har vannkjøling og har tenkt å overklokke den til mellom 3.8 og 4 ghz Eller ka seier dåkke ? Noke anna eg kan ta med ? Har også vudert å kjøpe eit gtx 570 kort til og kjøre dei i sli.. Takker for svar Endret 5. desember 2011 av MarF Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) ssd disk f.eks Kingston HyperX SSD 120GB 2.5" SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 555MB/510MB/s read/write, SandForce®, Upgrade Bundle Kit fra komplett vurder jeg, hvis den går mot 25% salg. Sandforce bør ha kvitt problemene sine nå. Nå vet jeg ikke om denne har null problemer, men den ser jo veldig bra ut. Consair M4 er jo god også, stabil i vertfall. i5 2500K ville jeg ventet med, det går rykter også at SSD prisene vil falle, angående ytelsen er de ikke noe å si på i dag. Endret 5. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvis du har vannkjøling så kan du vel kanskje vurdere GPU-blokk til loopen din? Eller har du kanskje "vannkjøling" av typen H50 SSD er nok den beste oppgraderingen du kan gjøre. i5-2500k krever nytt hovedkort og alle andre oppgraderinger vil nok koste langt mer enn det smaker. Lenke til kommentar
MarF Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Eg har bare CoolIT VANTAGE A.L.C Eg har sett litt på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=625823. Er denne bra og stabil ? Lenke til kommentar
MarF Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Ok ta tar eg den da Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå