V. Haugen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sony Ericssons kommende flaggskip får Android 4.0 ut av esken. Her er det første bildet av Nozomi Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ser ut som en dyr telefon, er ikke sikker, men tror den er laget i metall? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Utseende-messig så den veldig kjedelig ut imo. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg synes den virker brutalt lekker. Godt folk er forskjellige, hehe. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mobil.se har resonnert seg frem til at Sony Ericssons kommende flaggskip får Android 4.0, en tokjerneprosessor og et kamera som kan skyte video med 1920 x 1080 pikslers oppløsning. Godt at det finnes eksperter som kan foreta slike banebrytende spådommer! Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Enig med Svendheim her. Dette syntes jeg ser ut som et lekkert design. La oss bare håpe at det som ser ut som metall på bildet ikke er grå plastikk. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 vil vell tro at det er metal, og la oss gjette en pris mellom 4-5 tusen i hverfall i starten:P he Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Utrolig spennende design! Firkantent og rimelig likt det meste annet som har kommet siste året. Wow! /sarcasm Minner veldig om en litt tynnere, slankere versjon av en viss mobil mange har en tendens til å sammenligne med... Men det er vel vanskelig å komme utenom når skjermen er det meste av produktet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Utrolig spennende design! Firkantent og rimelig likt det meste annet som har kommet siste året. Wow! /sarcasmMinner veldig om en litt tynnere, slankere versjon av en viss mobil mange har en tendens til å sammenligne med... Men det er vel vanskelig å komme utenom når skjermen er det meste av produktet. Design skal ikke være "spennende" da kalles det kunst. Det skal være godt i bruk og funksjonelt, og da blir det ofte enkelt og stilrent. Jeg liker denne telefonen ut fra bildet. Ikke noe ekstra fjas, bare ren, enkelt funksjonalitet i form av en skjerm. og det er den ICS bruker! 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Synes mobilen var veldig lekker. Noen som vet spesifikasjonene på denne mobilen ? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det går også rykter om en 720p-skjerm. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Legger jeg alt for mye i "kodenavnet" på telefonen hvis jeg uttaler det som "Now-sue-me"? 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Blir dette den siste Ericsson-en mon tru? Etter som at Sony kjøpte ut Ericsson så hørest det rart ut at de forsatt skal beholde Ericsson navnet. Endret 5. desember 2011 av Leseren Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Legger jeg alt for mye i "kodenavnet" på telefonen hvis jeg uttaler det som "Now-sue-me"? Heh... Nozomi er et japansk kvinnenavn, og er vel i tråd med SE's historie med å bruke kvinnenavn som kodenavn. Nozomi er også navnet på den raskeste klassen av Shinkansen togtjenester (De to andre er Hikari og Kodama, forskjellen er hvor mange stopp de gjør) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg