KeyanZa Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 har sjekka ut litt på youtube om finter og hvordan man gjør dem. Stop and turn er en finte som jeg kunna godt tenkt meg å få til men får den ikke til. http://www.youtube.com/watch?v=aTLZfI-Bkwk skjønner ikke hva jeg gjør feil.... Regner med finten skal taes ut i fra hvilken retning spilleren springer, altså springer du oppover på tvn, oppover på kontrollen så er den finta der L2 så tar du fram på høyre spak så tar du den til venstre/høyre... men da tar spilleren noe helt annet..... tips? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Og hvilken spiller prøver du med? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er kun spillere som har 4 eller 5 stjerner i Skill Moves som kan utføre denne finten. Det kan hende at du prøvde med en spiller som kun har 3 eller mindre. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 ja merket det hehe. var nok for dårlige spillere jeg prøvde med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå