wasco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette var flott lys og en fin komposisjon, grattis med nytt kamera skal bli spennende å se resultatene med det nye kamera. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Dette var flott lys og en fin komposisjon, grattis med nytt kamera skal bli spennende å se resultatene med det nye kamera. Takk for kommentaren, og ja, jeg gleder meg jeg også Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Høres ut som et mareritt du har vært gjennom,.... uten kamera!!! Flott resultat av dykket - kjent wasco stil Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Typisk vinterlys med lav sol. bølgen gir god effekt for bildet. Huff, ikke bra å være uten kamera.. derfor har jeg bestemt meg for å beholde d300 som bacupkamera :=) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fint motiv hvor jeg liker spesielt godt lyssettingen! Pluss for bølgebrytingen! God balanse i kompen! God 4'er! PS! Grattis med kamerat 40D... ( alltid lurt å ha backupkamera... ) 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Høres ut som et mareritt du har vært gjennom,.... uten kamera!!! Flott resultat av dykket - kjent wasco stil Takk for kommentaren Typisk vinterlys med lav sol. bølgen gir god effekt for bildet. Huff, ikke bra å være uten kamera.. derfor har jeg bestemt meg for å beholde d300 som bacupkamera :=) Takk for kommentaren... Jeg beholder også mitt gamle 400D, problemet er at jeg lånte det bort Fint motiv hvor jeg liker spesielt godt lyssettingen! Pluss for bølgebrytingen! God balanse i kompen! God 4'er! PS! Grattis med kamerat 40D... ( alltid lurt å ha backupkamera... ) Takk for kommentaren Jeg beholder det gamle kamera, problemet er at jeg har lånt det bort Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gratulerer med nytt kamera og gratulerer med dette flotte bildet ! Det flotte selektive lyset gjør bildet spennende å betrakte! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Herlig bølgebilde - et motiv som alltid er spennende, spesielt fint med solstreifet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vakkert lys og bølge liker skygge og solpartia Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette synes jeg ble ett veldig flott bilde. Komp, lys og farger fungerer meget godt sammen. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette ble et flott og spektakulært bilde-Helt misunnelsesverdig Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er et flot billede, med fint lys. Godt billede du fandt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Gratulerer med nytt kamera og gratulerer med dette flotte bildet ! Det flotte selektive lyset gjør bildet spennende å betrakte! Mvh Nils Christian Takk for hyggelig tilbakemelding Herlig bølgebilde - et motiv som alltid er spennende, spesielt fint med solstreifet. Takk for kommentaren.. Vakkert lys og bølge liker skygge og solpartia takk for kommentaren Dette synes jeg ble ett veldig flott bilde. Komp, lys og farger fungerer meget godt sammen. Tusen takk Dette ble et flott og spektakulært bilde-Helt misunnelsesverdig Ingen grunn til missunnelse Takk for tilbakemeldingen Det er et flot billede, med fint lys. Godt billede du fandt. Tusen takk Fint lys/farger Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette likte jeg godt. Fin-fin komposisjon og flott med lysstreifene som treffer den fine strukturen i stenene. Sjøsprøyten er selvsagt prikken over i`en. Godt fotoarbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg