Odesseiron Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hintene peker mot at de samarbeider med LucasArts igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ingen utgiver vil utvikle to spill av samme sjanger som MMO. Særlig ikke når det ene har kostet over hundre millioner dollar. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Det er mulig jeg misforstår hva du sier, men jeg skriver ikke på noe sted i saken at BioWare og LucasArts samarbeider om nok et sci-fi-MMO. Om det kommer uklart frem så beklager jeg. Hovedspekulasjonene går på at dette enten er en kreativ merking av SWTOR i Australia, eller at de samarbeider om et mindre spill med lignende konsepter. Når det er sagt så finnes det gjentatte eksempler på spillstudio som lager to store MMO-spill samtidig. SOE har konkurrert med seg selv ved gjentatte anledninger, og Blizzard har jo som kjent TItan på vei i tillegg til World of Warvraft. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg vil berre ha KOTOR III eg. Evt HD remake av KOTOR I & II. Det hadde vært magisk. 3 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg vil berre ha KOTOR III eg. Evt HD remake av KOTOR I & II. Det hadde vært magisk. Skal spille SWTOR, men det hadde helt klart vært det beste. Kotor III, med Bioware! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eg har korkje PC eller tålmod til eit spel i ein så stor skala. Er nok berre mitt eige tap, men har aldri prøvd å setje meg inn i MMO'ar. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Gud, la det være Kotor III! Men det er nok tvilsomt. Hvorfor skulle de utvikle det samtidig med MMO'et. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vil bare ha noe som er vanskelig. Vet ikke hvor vanskelig de gamle "Jedi Academy"-spillene egentlig var, men jeg var ikke gammel, og slet meg gjennom de på en laptop. Savner de! Noen som ønsker å fortelle kort om "Knights Of The Old Republic" serien likner på "Jedi Academy"? = ) Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vil bare ha noe som er vanskelig. Vet ikke hvor vanskelig de gamle "Jedi Academy"-spillene egentlig var, men jeg var ikke gammel, og slet meg gjennom de på en laptop. Savner de! Noen som ønsker å fortelle kort om "Knights Of The Old Republic" serien likner på "Jedi Academy"? = ) Kotor er lite utfordrende men har en fantastisk storyline. Det verdt å spille gjennom for absolutt alle Star wars fans. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ingen utgiver vil utvikle to spill av samme sjanger som MMO. Særlig ikke når det ene har kostet over hundre millioner dollar. Det er mange utviklere som kun lager MMO Ncoft har cirka laget 5 mmo på noen år Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Eg vil berre ha KOTOR III eg. Evt HD remake av KOTOR I & II. Det hadde vært magisk. HD remake? Er jo bare å sette opp oppløsningen da..... Endret 5. desember 2011 av LoveAmiga Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jau, skal skru opp oppløysninga på XBOXen min eg, vent litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå