ImEndless Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Heisann.. Jeg har en Samsung Galaxy, som jeg har hatt snart 1 år. Den har Android, selvfølgelig.. Men hvordan skal jeg få til og "check in" / via facebook ? Det går ikke, den bare "avbrytes", og jeg må slutte programmet.. er det noen som vet om en oppdatering etc? Takker for svar.. - Endless Endret 9. desember 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sjekka market for oppdateringer? Om du ikke finner check-in greia på appen, må du opptatere. Eller re-installer : ) (endless, som i samarbeidet med hazard prodigy endless?^^) Lenke til kommentar
ImEndless Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Sjekka market for oppdateringer? Om du ikke finner check-in greia på appen, må du opptatere. Eller re-installer : ) (endless, som i samarbeidet med hazard prodigy endless?^^) Da var det oppdatert, og funker! Jepp, Endless fo life Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Sjekka market for oppdateringer? Om du ikke finner check-in greia på appen, må du opptatere. Eller re-installer : ) (endless, som i samarbeidet med hazard prodigy endless?^^) Da var det oppdatert, og funker! Jepp, Endless fo life Godt å høre! Strålende. Liker musikken Selv kjenner jeg Håvard, så det var litt artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå