tjoo.. Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tenkte jeg skulle bygge om et vanlig digitalt-termometer slik at det får to eksterne følere slik overklokking.no har gjort her den eksterne føleren jeg lager tenkte jeg å måle tempraturen på cpu-en med. Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hvis du hadde fortsatt og lese guiden, ville du sett at alt du trenger å gjøre, står der... Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Spørsmålet var kansje litt dårlig formulert. Det jeg mente hvar hvordn jeg skulle feste de to ledningen til cpu-en (shoket-a) gereit nok at den bør leges under cpu-en men ledningene må vel være dekket med ett eller annet Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Spørsmålet var kansje litt dårlig formulert.Det jeg mente hvar hvordn jeg skulle feste de to ledningen til cpu-en (shoket-a) gereit nok at den bør leges under cpu-en men ledningene må vel være dekket med ett eller annet ehm der var det så mange trykkleif's at selv en bergenser ville snudd seg i grava og spist buser av forgremmelse... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Spørsmålet var kansje litt dårlig formulert.Det jeg mente hvar hvordn jeg skulle feste de to ledningen til cpu-en (shoket-a) gereit nok at den bør leges under cpu-en men ledningene må vel være dekket med ett eller annet skjønte kansje ikke spørsmålet helt, men men.... ledninger dekket med et eller annet?? det er jo isolasjon rundt da?? den leder som oftest ikke strøm :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå