h-a Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Månelyst Bildet er fjernet. Beskrivelse: I tillegg til en voksende måne bidrar også lysene fra byen, til at fjellene rundt skal synes i nattemørket. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Her er det vel lyset fra byen som er mer påfallende enn lyset fra månen.... Men når det er sagt, så synes jeg bildet er godt eksponert og har en god hvitballanse i lyset fra byen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Her har du vært høyt, nydelig oversiktsbilde av byen!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 OK nattbilde med bra detaljer, tåler vel et lite kutt oppe kanskje..! 3'er! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fint og klart nattebillede - godt eksponeret. Usikker på kompositionen. Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Godt natt bilde av Tromsø. Enig med Websters vedr. komposisjon. Tror jeg ville prøvd med et kutt oppe og noe på høyre side. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Flott nattbilde av den vakre byen! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Wow, dette var stilig og anderledes. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Her har du vært høyt, nydelig oversiktsbilde av byen!! Ikke høyere enn fjellheisen, men det er en grei liten tur med hodelykt på denne tiden av døgnet for å komme seg dit. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Wow, dette var stilig og anderledes. Her er brukt hdr da byen blir fullstendig utbrent når man måler lyset på landskapet, og ellers er meningen å lage en liten vri, med å ta med fjellsiden, og heller kutte byen. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Pent foto fra Fløya!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg