Konto brukes ikke Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lurer på om det er mulig å se på en løsning for å gjøre det mulig å lage en liten notis når man blokkerer en bruker. Hadde tidligere endel blokkerte brukere, men fjernet de, for jeg kom ikke på hvorfor jeg blokkerte de. Hadde vært greit å sett på blokkert bruker om hvorfor man har blokkert de og kanskje linket til innlegg(ene) som gjorde til at man blokkerte h*n. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Høres lurt ut. Nå har jeg aldri blokkert noen, dels av gammel vane siden jeg som admin så det som en del av jobben å følge også de brukerne jeg hadde problemer med å takle. Men det er en annen sak. Geir Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Interessant idé, definitivt. Jeg fant nettopp ut at jeg selv hadde blokkert noen brukere, og som deg husker jeg heller ikke hvorfor jeg valgte å blokkere dem. En slik tool tror jeg svært mange kunne funnet nytte i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå