sailorduck Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei! Jeg lurer på om windows phone støtter WIFI Proxy. Jeg jobber på en båt og for å komme på nett må vi gjenom en proxy siden jeg tilbringer 6mnd i året der, er det kiipt å ikke kunne bruke mobilen på nett. Jeg har nå en Desire som jeg har rootet og bruker Proxydroid og Droidwall på, og det gjor at jeg kan bruke alle apper og surfe med den. Desverre har den irriterende lite minne... så en Windows phone frister, men om det ikke er støtte for proxy slik jeg omsider fikk på min desire er det uaktuelt , da blir det ny Android. Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 WP7 støtter wifi proxy ja, ikke VPN tho. Lenke til kommentar
sailorduck Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Takk! Men lurer fremdeles på om alle app'ene virker gjenom proxy vet at på Iphone 4 så har de hatt problemer med App'ene.. Lenke til kommentar
sailorduck Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 For å svare på mitt eget innlegg, Så fungerer WiFi Proxy helt "perfeket" og appene fungerer som de skal. Eneste som ikke virker i det nettverket som jeg knytter meg til er at jeg ikke kan laste ned fra Marketplace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå