Lars Mathisen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Desemberkveld ved Skansen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt fascinert av månen og de flotte skyene måtte jeg trosse vær og vind i kveld. Her var det bare å tvikolde stativet, holde sjøsprøyten borte og la det stå seg til Lukkertiden er forøvrig 13 sekunder. Vet ikke hvorfor exif-dataene blir herpet opp... Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette var flott--fine farger/lys og komp.Likte høydeformaten og. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fint format og et godt komp. Skjønner at du hadde prblemer med naturkreftene her, men bildet ble litt uklart helt i forgrunnen. Dette kunne du selvsagt rettet opp med en mindre blenderåpning, men da mått du gått opp på eksponeringstiden - og jeg skjønner at det ikke var så enkelt i det været. Forøvrig klarer ikke Digit å reigstrere eksponeringstider over 1/0 sek....... uten at jeg vet hvorfor. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fantastisk flott bilde!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ok i høydeformat dette! Fint bilde med spennende farger, noe utydelig helt der nede dog! God 3'er! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Flot natursceneri du formidler her. Gode kraftige farver. Flot himmel. Ville klippe lidt i bunden for en bedre balance i kompositionen og for at undgå det uskarpe parti. Ville også foretrække ingen ramme, eller en mindre dominerende:-) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er meget smukt. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Utrolig flott... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg