Nilsen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 I årets femte kalenderluke kan du få kontroll på alle filene dine. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 5 Lenke til kommentar
Amunj Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvor blir vinnerne fra forrige uke lansert? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvor blir vinnerne fra forrige uke lansert? Kommer en artikkel i løpet av dagen, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Amunj Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvor blir vinnerne fra forrige uke lansert?Kommer en artikkel i løpet av dagen, vil jeg tro. Ok Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nr 2 er ett fin fint begge riktige svar type spørsmål om dere ikke utdyper mer HVILKEN backup dere er ute etter Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da blir det kanskje gave på faren min ^^ Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det lov å si? "fylt til randen med muligheter og funksjoner" Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nr 2 er ett fin fint begge riktige svar type spørsmål om dere ikke utdyper mer HVILKEN backup dere er ute etter Ja, slik spørsmålet er stilt er detikke mulig å svare korrekt. Burde kanskje endres. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Æsj hadde håpet de skulle trekke før jeg går på skolen jeg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor blir vinnerne fra forrige uke lansert? Kommer en artikkel i løpet av dagen, vil jeg tro. Korrekt, jeg begynner å skrive saken nå :-) Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Litt originalt at den heter "N2200XXX".. Hva er filosofien deres bak bokstavkombinasjonen "XXX"? xD Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nr 2 er ett fin fint begge riktige svar type spørsmål om dere ikke utdyper mer HVILKEN backup dere er ute etter Ja, slik spørsmålet er stilt er detikke mulig å svare korrekt. Burde kanskje endres. Spørsmålet stiller ingen krav til backup-batteriet. Det spør ganske enkelt om enheten har ett eller ikke, og svaret på det er jo ganske klart. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forslag til neste "konkurranse": Hva er Google? Premie: 26" OLED TV fra LG verdt 140 000 kr. Nivået på spørsmålene deres er her nå, hva med å øke vanskelighetsgraden en smule? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forslag til neste "konkurranse":Hva er Google?Premie: 26" OLED TV fra LG verdt 140 000 kr.Nivået på spørsmålene deres er her nå, hva med å øke vanskelighetsgraden en smule? Dette er da ingen battle of the nerds, de må være litt 'mainstream' med spørsmålene sine for å trekke flere lesere til konkurransen og siden. 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forslag til neste "konkurranse":Hva er Google?Premie: 26" OLED TV fra LG verdt 140 000 kr.Nivået på spørsmålene deres er her nå, hva med å øke vanskelighetsgraden en smule? Dette er da ingen battle of the nerds, de må være litt 'mainstream' med spørsmålene sine for å trekke flere lesere til konkurransen og siden. Det er forskjell på mainstream-tilnærming og totalt barneskolenivå. En relativt oppegående 6. klassing ville klart å finne svarene på disse spørsmålene. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Problemet er vel att en fullstendig oppegående 30-åring ikke gidder klikke inn på kommende ukenes julekalender om spørsmålene er så vanskelige att han må google i mer enn 30 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå