[Vaage] Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg lurer på om det er vanlig ata på dette hovedkorte, pga att jeg har kunn ata harddisker, jeg har ingen s-ata... Du finner link til Abit IC7-G Socket478/800Mhz P4 Hovedkort ved å trykke på denne linken --> http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...tall=&ntopris=0 <-- Det jeg også lurer på om, er att jeg har ett Asus P4PE hovedkort fra før, det har kunn 4x agp, men sjermkortet mitt har 8x agp.. kan det ha noke med att maskinen bruker lang tid, og jeg får lav FPS... Dataen minn bruker ca 5 - 10 min for å slå seg av, å det er unormalt mye, jeg prøvde å formatere å legge inn windows xp på nytt, men ingenting fungerte.. Kan det vere hovedkorte eller er det noe annet? Cpu,Ram,Sjermkortet?? Ver vennlig å skriv inn, jeg trenger virkelig hjelp til dette... [Vaage] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 ang. Abit IC7-G så er det ata tilkoblinger også. Det jeg også lurer på om, er att jeg har ett Asus P4PE hovedkort fra før, det har kunn 4x agp, men sjermkortet mitt har 8x agp.. kan det ha noke med att maskinen bruker lang tid, og jeg får lav FPS Nei Dataen minn bruker ca 5 - 10 min for å slå seg av, å det er unormalt mye, jeg prøvde å formatere å legge inn windows xp på nytt, men ingenting fungerte.. Det kan være rammen som har skylden, har du mulighet til å teste med en minne brikke du vet fungerer ? Lenke til kommentar
[Vaage] Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Takk for hjelpen, jeg skal prøve å skifte ram brikken, å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du kan også prøve og defragmentere diskene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå