Epile Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 hei, klarte å stoppe alle tjenestene i windows 7 igår. hvordan starter jeg alle? elelr må jeg gå igjennom en og en å starte de? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 De fleste starter automagisk på en reboot. Hvis du har deaktivert alle sammen (hvorfor i pokker ville du gjøre det?) så må du gå igjennom og aktivere dem en etter en. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 ea origin help sa jeg skulle gjøre det. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da kontakter du EA support og sier at du skal ha avslag i prisen for at de kaster bort tiden din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Her er et godt råd. Slutt med data. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Start opp msconfig og kjør tjenestene dine derifra. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Her er et godt råd. Slutt med data. jaha? funket btw med msconfig, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå