uranus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei! Har et lite prosjekt på gang her. www.psycho-tuning.no Siden laster akkurat som den skal på min Mac, men alle Windows maskiner så bruker den flere minutter på å en gang få lastet siden. Er det noen som kan hjelpe meg her? Er helt tom for ideer på hva jeg kan gjøre. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
agm Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Windows 7: Chrome, Opera og Safari laster inn siden fint. IE(9) og Firefox venter flere min før de får svar fra serveren. Virker ikke som det er noe problem med sen innlasting, men heller et problem med serverinnstillinger. Eller kanskje problemer med et browser sniffing script? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Vel det er etter redesign at siden har blitt sånn. Men kan alltids maile webhotellet og høre om de ser noe i loggene sine kanskje. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Kan se ut som det er jquery som laster veldig seint. Har prøvd å deaktivere alle moduler, men siden er alikevel helt lik. Er det noen som klarer å feilsøke frem nøyaktig hvilken kode/fil som laster tregt? Lenke til kommentar
agrimsrud Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Opera laster fint, men om jeg maskerer Opera som IE tar det over 3 min å få svar. Men når siden først lastes inn, går det på 3 sek. Er nok en plugin som holder igjen. Prøv å deaktivere alle plugins. Om det fikser problemet, aktiverer du en etter en plugin helt til problemet oppstår igjen. Jeg holder en knapp på at XGraph skaper problemet. Endret 6. desember 2011 av agrimsrud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan ikke mye om det dere snakker om eller årsaken til problemet, men jeg ville sett over siden for skrivefeil. Da mest orddeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå