hermos Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har knust skjermen på mobilen min, det jeg lurer på er om noen har noe tips til hvordan jeg skal fikse det? Har sett at det går ann å fikse det selv ved å kjøpe nytt glass, for mobilen fungerer slik den skal er bare glasset som er knust. Vet noen eventuellt hvor jeg kan få tak i slikt, og hvor det er lettest og billigst å få tak i det? Fikk jakken stjålet når jeg var ute og da ble mobilskjermen knust, tenkte litt på å bruke reiseforsikringen, noen som har vært borti det før? Og vet om det går ann å bruke det? Håper noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har knust skjermen på mobilen min, det jeg lurer på er om noen har noe tips til hvordan jeg skal fikse det? Har sett at det går ann å fikse det selv ved å kjøpe nytt glass, for mobilen fungerer slik den skal er bare glasset som er knust. Vet noen eventuellt hvor jeg kan få tak i slikt, og hvor det er lettest og billigst å få tak i det? Fikk jakken stjålet når jeg var ute og da ble mobilskjermen knust, tenkte litt på å bruke reiseforsikringen, noen som har vært borti det før? Og vet om det går ann å bruke det? Håper noen kan hjelpe meg med dette Det er vell hos hvem som helst mobil butikker. Du kan prøve BitShop dem fikser pcer men jeg trur dem også tar mobiler. Også har du Lefdal (Lefdal er den jeg bruker mest) men bitshop er billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå