Faller Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 jeg jobber som veileder på NITH og går andre året. 1. klasse som jeg er veileder for har en helt ny retning som ikke eksisterte i fjor og det er informasjonssikkerhet Det står under verktøy at det skal brukes NMAP, Metasploit og Wireshark. Jeg har vært litt borti Wireshark tidligere, så det forstår jeg, men har aldri brukt/prøvd NMAP eller Metasploit så kunne trengt å lære litt om dette. Derfor lurer jeg på om det finnes noen guider eller lignende som er forståelige og enkle? Jeg er ikke sikker på hvor høyt nivå foreleser legger kurset på ifht bruken av de nevnte verktøyene, men jeg ønsker å være i stand til å hjelpe til på en god måte. Håper på positive svar Mvh Faller Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei, Hvis du vill så kan du adde meg på skype/email/pm osv så skal jeg hjelpe deg og gi deg et lite skratch kurs og evnt hvor du finner bra med info. Jeg er ingen ekspert, men jeg kan hjelpe deg i hvor du skal lete og gode veier for å lære deg det ~ Submit Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Submit er en ond gutt. Hans kunnskaper innenfor Metasploit sier vel alt. Disse bruker han for å hente ut nudes fra PCene til tilfeldige jenter Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Takk, takk Sigurd, nå virker jo vi utrolig seriøse Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Vi? Jeg vil påpeke at det er du som ønsker å hjelpe, og at jeg kun bekrefter at du har de kunnskapene du sier. Nå mener jeg denne tråden begynner å bli litt avsporet Endret 4. desember 2011 av WannabeLeet 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hehe, det går bra det gutta Da får du en PM av meg submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå