expl Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Heisann, tenkte kanskje å ta inn på en tegneskole/studie etc., men har akkurat nå liten oversikt over hvilket tilbud en har. Jeg er ferdig med almenn-utdanning og tenker å ta studier til neste år. Slik det er nå, liker jeg best å fokusere på mennesket/figur-design, men også landskap/arkitekturdesign er spennende.. Dette åpner jo sikkert muligheter, men jeg finner egentlig ikke noe særlig interresante tilbud i Norge, så kanskje det beste er å reise utenlands? Kanskje svenskene har noe å tilby, jeg vett hvertfall ikke.. Derfor hadde det vært veldig greit om folk med noe som helst kunnskap til skoler/studier innenfor tegning/deisgn etc ville delt det med meg på denne tråden! Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Heisann, tenkte kanskje å ta inn på en tegneskole/studie etc., men har akkurat nå liten oversikt over hvilket tilbud en har. Jeg er ferdig med almenn-utdanning og tenker å ta studier til neste år. Slik det er nå, liker jeg best å fokusere på mennesket/figur-design, men også landskap/arkitekturdesign er spennende.. Dette åpner jo sikkert muligheter, men jeg finner egentlig ikke noe særlig interresante tilbud i Norge, så kanskje det beste er å reise utenlands? Kanskje svenskene har noe å tilby, jeg vett hvertfall ikke.. Derfor hadde det vært veldig greit om folk med noe som helst kunnskap til skoler/studier innenfor tegning/deisgn etc ville delt det med meg på denne tråden! Jeg har egentlig ikke peiling på noe, så på forhånd beklager å skuffe deg med et dårlig svar- men iallefall : husker veldig godt at kunst og håndtverklæreren min stadig reklamerte for en kunstskole i Ålborg som hun ville jeg skulle gå på. Sa den var utrolig bra og alt det der.. Endret 5. desember 2011 av leonthine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå