Robbansvenske Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er dette en grei mobil og har den grei levetid på batteri? Fordel med S over gamle ARC? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forskjellen mellom Arc og Arc S er en oppgradert CPU på 1.4GHz og en bittelitt forbedret GPU på Arc S. Dette gir også Arc S litt mer batteritid. Sånn 30timer mer standby og en halvtime ish mer taletid. Men hey bedre en ingenting. Skal ikke si med sikkerhet men tror Arc S har mindre intern lagring en originalen.. Jeg så lenge på Arc når jeg skulle ha Android mobil i segmentet 2000-3000kr. Kikket også på HTC Desire S, men ble fort utelukket grunnet størrelse på skjerm og at jeg ikke liker Sense grensesnittet.. Men valget havnet på Samsung Galaxy S Plus istedenfor. Ja den har litt mindre skjerm en Arc, men til gjengjeld er skjermen noe bedre, og batteriet er en del bedre, spesielt på standby. Man får også en del mer intern lagring. Sammenligning mellom mobiler i det segmentet: http://www.prisjakt.no/product.php?j=804550,969060,925724,829113 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Hur lenge varer mobilen hvis du bruker den sparsamt? 2 dager? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det er nå 10 timer siden jeg trakk ut kontakten, og batteriet er på 93%. I løpet av dagen har jeg surfet i en 10-15min, sendt 4sms og tatt et bilde.. Om jeg er sparsom som dette eller mindre har jeg den ofte i 3-4 dager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå