Gå til innhold

Hvilken nettbutikk handler du Hardware fra?

25 stemmer

1. 1. Hvor kjøper du hardware?

• Komplett.no
    • Dustinhome.no
    • Techbay.no
    • MPX.no
    • Amentio.no
    • Multicom.no
    • Microplex.no
    • Pixmania.no
      0
    • Cdon.com
    • PS.no
    • mobilestore.no
      0
    • Annet. ( kommenter gjerne hvilken)
    • Utlandet
    • Netshop.no
    • Netshopxl.no
      0
    • Digitalimpuls.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere handlet jeg hos Komplett.no og Elprice.no.

Bare gode erfaringer med begge.

Fikk tom. et gavekort på 500 kroner fra Elprice etter å ha skrevet en positiv anmeldelse om en laptop jeg kjøpte der. Gavekortet kjøpte jeg harddisk for.

Jeg savner Elprice.

I det siste har jeg handlet brukt hos QXL, og hos Dustin Home.

Kjøpte en kraftig laptop med 17" skjerm hos Dustin Home, og den ankom som den skulle.

Senere bestillte jeg bæreveske og mus.

Bæreveska var ikke på lager, og det gikk (tror jeg) flere uker før noe skjedde.

Fikk en mail fra Dustin om at bæreveska hadde gått ut av produksjon.

Ringte dem og fikk tilsend musa, og en annen bæreveske.

Det er min egen feil at leveransen av bæreveska tok lang tid, for det stod i nettbutikken at den ikke var på lager. Jeg kunne bedt om en annen modell på et tidligere tidspunkt, men hadde bare ikke noen hast.

Godt fornøyd med alle aktørene jeg har prøvd, og min erfaring er at Dustin vinner på pris.

PS.

Mobilen min kommer direkte fra NetCom, kjøpt med binding (men uten lås, tror jeg)

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Jeg handler på ulike litt avhengig av om jeg trenger det umiddelbart eller kan vente på forsendelse/pakker).

Trenges noe umiddelbart har det vært Digital Impuls først , deretter komplett med bruk av pick-up point på Skårer (eller Vinderen) , med henting dagen derpå.

Er det noe jeg kan vente litt på handles det stort sett på Dustin med "normal" pakke forsendelse.

Om noe koster et par hundre lapper mere eller mindre her og der er ikke viktigst for meg.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg handler litt forskjellige steder, avhenging av pris, og vareutvalg av det jeg skal ha.

Komplett har jo hatt noen tilbud for tiden, men jeg ser ikke argumentet for å mye informasjon om en vare, til å betale 200-400 kr ekstra.

Riktignok kan det være bra å velge brevpost, men ellers handler jeg på netshop siden ofte er litt billigere, varene er omtrent det samme.

Lenke til kommentar

Er stort sett utålmodig når det gjelder harde pakker, så blir mye digital impuls - da kan jeg gå innom og hente det etter jobb :-) Bra utvalg og imponerende gode priser til å være en utsalgsbutikk.

Ellers blir det gjerne komplett med henting på Vindern samme dag.

I nødsituasjoner (les: svært utålmodig) så blir det Lefdal, Elkjøp eller Expert om kun de har på lager - da går stort sett prisen en del opp.

Om noe vil ta lenger tid enn en dag å få i hus så lar jeg oftest være å kjøpe, eller endrer produkt.

Endret av thelomen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...