robinabc Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Hei, jeg har da fått tak i en "Absolut Vanilla" flaske. Men har ALDRI vært borti denne smaken, så lurer på om noen har og vet om noen gode og enkle blandings triks med denne? Endret 4. desember 2011 av robinabc Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Strap-O-Nilla Juice recipe 3 oz Absolut® Vanilia vodka 2 oz orange juice 2 oz pineapple juice 2 oz strawberry daiquiri mix Plain Jane Screw recipe 1 oz Absolut® vanilla vodka 3 oz cranberry juice 3 oz orange juice Absolute Monster recipe 4 oz Absolut® vanilla vodka 4 oz Monster® energy drink 4 oz ice cubes Absolut Chill 1 del vanilla vodka 2 dæsjer Grapefrukt juice 1 del tranebær juice Absolut Strawberry Kiss 1 1/2 oz Vanilla vodka 1/2 jordbær likør 1 dæsj tranebær juice 1 dæsj Ananas juice Kanskje noe av dette? Eller ser du etter noe litt simplere som vodka eplejuic, vodka red bull osv? Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Strap-O-Nilla Juice recipe 3 oz Absolut® Vanilia vodka 2 oz orange juice 2 oz pineapple juice 2 oz strawberry daiquiri mix Plain Jane Screw recipe 1 oz Absolut® vanilla vodka 3 oz cranberry juice 3 oz orange juice Absolute Monster recipe 4 oz Absolut® vanilla vodka 4 oz Monster® energy drink 4 oz ice cubes Absolut Chill 1 del vanilla vodka 2 dæsjer Grapefrukt juice 1 del tranebær juice Absolut Strawberry Kiss 1 1/2 oz Vanilla vodka 1/2 jordbær likør 1 dæsj tranebær juice 1 dæsj Ananas juice Kanskje noe av dette? Eller ser du etter noe litt simplere som vodka eplejuic, vodka red bull osv? Takker meget for forslagene! Virker som de fleste her smaller i smak, men hadde vært litt kjekt med et par enkle som du nevnte, ja. Tar gjerne imot forslagene på litt enklere oppskrifter om du har noen i tankene :-) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Strap-O-Nilla Juice recipe 3 oz Absolut® Vanilia vodka snap Takker meget for forslagene! Virker som de fleste her smaller i smak, men hadde vært litt kjekt med et par enkle som du nevnte, ja. Tar gjerne imot forslagene på litt enklere oppskrifter om du har noen i tankene :-) Har prøvd å finne litt enklere, men det enkleste jeg finner er minimum tre ingredienser. Som Vanilla Coke vodka, cola, sitron juice Desverre finner jeg ikke fler : ) Du får prøve deg litt fram på google, laste ned noen apps på telefonen (Et par av de jeg skrev ovenfor er fra appen "Mixology" fra Android). Drikke med måte! Endret 5. desember 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Strap-O-Nilla Juice recipe 3 oz Absolut® Vanilia vodka snap Takker meget for forslagene! Virker som de fleste her smaller i smak, men hadde vært litt kjekt med et par enkle som du nevnte, ja. Tar gjerne imot forslagene på litt enklere oppskrifter om du har noen i tankene :-) Har prøvd å finne litt enklere, men det enkleste jeg finner er minimum tre ingredienser. Som Vanilla Coke vodka, cola, sitron juice Desverre finner jeg ikke fler : ) Du får prøve deg litt fram på google, laste ned noen apps på telefonen (Et par av de jeg skrev ovenfor er fra appen "Mixology" fra Android). Drikke med måte! Takker så meget for all hjelpen Får utforske litt mer med den der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå