Reeve Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei Jeg har nylig oppgradert PCen, og i den sammenheng reinstallert windows. Fra før hadde jeg Win7 Ultimate 64-bit, og kunne spille både Mafia II og GTA IV. Etter oppgradering får jeg ikke spillt Mafia II, og heller ikke engang installert GTA IV, jeg får kun en feilmelding som forteller meg at programmet ikke støttes. Dette er veldig rart, siden jeg vet at begge to spillene i utgangspunktet skal fungere med Windows 7 64-bit. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å fungere? Hvis det har noe å si, så er ikke spillene piratkopier, og Mafia II er kjøpt gjennom Steam. En del andre spill fungerer, som Crysis (måtte patche), samt Medal of Honor Airborne, Battlefield 3, Terraria, Left 4 Dead og helt sikkert de fleste andre spill jeg eier. Feilmeldingen er som følger for begge spill: Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kompatibilitets modus er fine greier. Høyre-klikk ->> Egenskaper ->> kompatbilitetsmodus! Eller konfigurering av drivere og grunnfiler Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Har løst dette for lenge siden, og kompatibilitetsmodus fungerte forøvrig ikke. Spillene fungerte ikke pga. korrupte filer etter harddisk som gikk til helvette (tok recover på steammappen, men glemte å verifisere filene i Steam), etter en sjekk i steam på begge spillene, fungerte de igjen. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det var bra! Enda et problem ute av verden! Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det var bra! Enda et problem ute av verden! Bra,da er det bare 4942385439573543549435943594354395438543503454305435 igjen. Alle monner drar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå