abarhaugen Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, er inne på prisguiden til hw.no og ser at DFI lanparty kortet selges kun på databutikken.com, mitt spørsmål er: kommer dette kortet til å komme i salg i andre webshops? hvor lenge til evt? Andreas Barhaugen. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 hehe, har sett de oxo, men kommer andre til å ta inn disse kortene? så det blir litt konkuranse om priser o.l.? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Lov å håpe, det de korta kosta nesten en tusing mindre på Fry's i statene. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, er inne på prisguiden til hw.no og ser at DFI lanparty kortet selges kun på databutikken.com, mitt spørsmål er:kommer dette kortet til å komme i salg i andre webshops? hvor lenge til evt? Andreas Barhaugen. eh, dette kortet ? er jo 3 forskjellige av serien på det norske markedet - hva 'Support Datahjelp' steller med vet jeg ikke ( dog, de svarer på e-post ), men de påstår at de har beste kjøpet på DFI LANPARTY PRO875. . Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 de selger den på digitalimpuls, da jeg var der hadde de den. tror det har den på webshopen sin. www.digitalimpuls.no Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 eh, dette kortet ? er jo 3 forskjellige av serien på det norske markedet - hva 'Support Datahjelp' steller med vet jeg ikke ( dog, de svarer på e-post ), men de påstår at de har beste kjøpet på DFI LANPARTY PRO875. . Har handla 1 gang hos support datahjelp. Virka som de var ok folk. Fikk varen levert på døra av ei pen ungjente Og det var ikke posten som leverte nei, for jenta hadde L bak på bilen og var vel trolig dattera til han som driver sjappa Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har handla 1 gang hos support datahjelp. Virka som de var ok folk. Fikk varen levert på døra av ei pen ungjente Og det var ikke posten som leverte nei, for jenta hadde L bak på bilen og var vel trolig dattera til han som driver sjappa Hehe, ikke dårlig - handla der også ved juletider, greie folk som ringte når noe var uklart - websiden deres "krympa" no infernalsk, og det må være måneder siden... . Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 de selger den på digitalimpuls, da jeg var der hadde de den. tror det har den på webshopen sin. www.digitalimpuls.no Hva syntes du om kortet?, tenkte å kjøpe det samme. Eller kanskje Gigabyte GA-8IK1100 I875P 6DDR-DIMM 5PCI Audio SATA LAN Socket478 ATX 1300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå