Gå til innhold

DFI lanparty, kommer det ut i salg i andre webshops?

abarhaugen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, er inne på prisguiden til hw.no og ser at DFI lanparty kortet selges kun på databutikken.com, mitt spørsmål er:

kommer dette kortet til å komme i salg i andre webshops? hvor lenge til evt?

Andreas Barhaugen.

eh, dette kortet ? er jo 3 forskjellige av serien på det norske markedet - hva 'Support Datahjelp' steller med vet jeg ikke ( dog, de svarer på e-post ), men de påstår at de har beste kjøpet på DFI LANPARTY PRO875.

.

Lenke til kommentar

eh, dette kortet ? er jo 3 forskjellige av serien på det norske markedet - hva 'Support Datahjelp' steller med vet jeg ikke ( dog, de svarer på e-post ), men de påstår at de har beste kjøpet på DFI LANPARTY PRO875.

.

Har handla 1 gang hos support datahjelp. Virka som de var ok folk. Fikk varen levert på døra av ei pen ungjente :) Og det var ikke posten som leverte nei, for jenta hadde L bak på bilen og var vel trolig dattera til han som driver sjappa :)

Lenke til kommentar

Har handla 1 gang hos support datahjelp. Virka som de var ok folk. Fikk varen levert på døra av ei pen ungjente :) Og det var ikke posten som leverte nei, for jenta hadde L bak på bilen og var vel trolig dattera til han som driver sjappa :)

Hehe, ikke dårlig - handla der også ved juletider, greie folk som ringte når noe var uklart - websiden deres "krympa" no infernalsk, og det må være måneder siden... :shrug:

.

Lenke til kommentar
de selger den på digitalimpuls, da jeg var der hadde de den. tror det har den på webshopen sin. www.digitalimpuls.no

Hva syntes du om kortet?, tenkte å kjøpe det samme. Eller kanskje Gigabyte GA-8IK1100 I875P 6DDR-DIMM 5PCI Audio SATA LAN Socket478 ATX 1300

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...