Christina94 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Som tittelen sier, så klarte jeg å slette alle bildene på kameraet... Før den tid hadde jeg lastet de opp på pcen, men ikke lagret de! Er det noen mulighet å finne tilbake til bildene? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvis du ikke har skrevet til kortet etterpå så skal det være kurant. Finnes mye å velge i, eksempel: http://www.easeus.com/data-recovery/card-recovery-software/sd-card-recovery-freeware.htm Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Som tittelen sier, så klarte jeg å slette alle bildene på kameraet... Før den tid hadde jeg lastet de opp på pcen, men ikke lagret de! Er det noen mulighet å finne tilbake til bildene? Mulig jeg er på ville veier her, men hvis du har lastet de opp til maskinen da er de normalt lagret der også.. De har ikke bare havnet i feil/annen mappe da? Har du prøvd å søke etter bildene på pc'en? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Som tittelen sier, så klarte jeg å slette alle bildene på kameraet... Før den tid hadde jeg lastet de opp på pcen, men ikke lagret de! Er det noen mulighet å finne tilbake til bildene? Også PC Smart Recovery er grei til slikt;) http://download.cnet.com/PC-Inspector-Smart-Recovery/3000-2242_4-10066144.html Lenke til kommentar
Christina94 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Type kort ? Kingston Takk til alle som har svart! 1 Lenke til kommentar
Desu Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tror ikke han spør etter merke, men heller om det er SD eller Compact Flash. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tror ikke han spør etter merke, men heller om det er SD eller Compact Flash. Nja, hadde han eid Sandisk så kunne han lastet ned et gjenoppretting-program fra de, men vil anbefale og sjekke om Kingston har et tilsvarende program, så lenge han bare har slettet så ligger datainformasjonen der ennå er bare henvisningene som er slettet, men er kortet formatert blir det straks verre. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Sjekk om du kan få en lisens (følger som regel med sandiskkort, så kanskje du kan få en av en snill venn). Driver litt med gjenoppretting på jobben med uheldig kunder som har samme problem. Min erfaring er at Sandisk rescue pro finner mer enn recuva gjør, dog programmet er noe mindre oversiktlig og tregere. Men om man kan få flere bilder tilbake, ville jeg nok stått i dette. Det som er viktig, er hvertfall å ikke bruke kortet i mellomtiden, da dette fort overskriver filene som tidligere har blitt slettet. Da gjør du jobben vanskelig for seg selv. Lykke til. Edit: sorry, det var litt bump der ja. Endret 2. januar 2012 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå