Hmm.. Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det er en ting jeg irriterer meg over. Dersom jeg kjører signalet ut på tven og lukker skjermen på maskinen, så slår tvbildet seg av. Er det ikke mulig å klappe maskinen sammen og samtidig få signal ut? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 da må du slå av dvalemodus eller standby modus (jeg roter med de 2), skulle gjerne visst det selv, dell sine forum har kanskje svaret? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det du vil gjøre er å justere strømegenskapene. Høyreklikk på stikkkontakten i høyre hjørne... Velg "Juster strømegenskapene" Velg "Avansert" Forandre på "når jeg stenger lokket på den bærbare, gjør det om til "Ikke gjør noe". Bruk/ok tils du er ute igjen Det BURDE få fikset det, ut fra min logikk i alle fall. Husk på å bruke et "Alltid på" oppsett, slik at den ikke slår av skjerm/harddisker og verre er, går i hvilemodus/dvale. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå