jbech Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg har lenge slitt med søvnmangel, sløvhet, lite energi, and the list goes on. Det henger sammen. Jeg klarte ikke begynne å trene, jeg orket ikke komme meg opp av sofaen. En kompis av meg introudserte meg for noe som virket som en spennende forretningsidé, men det var mer enn det. Produktet skulle være "bra", jeg testa det. Kyäni Sunrise. Det tok meg i underkant av 2 uker før jeg merka en helt sinnsyk forbedring i energinivå. Det som er greia med dette produktet, som gjør at jeg ikke visste om det, og de fleste her nok ikke har hørt om det, er at dette dreier seg om relasjonsmarkedsføring - ingen annen reklame. Produktet virker utrolig spennende, og jeg må si dette kan være noe å prøve for deg som sliter med energinivået. Hvis ikke du er så heldig å ha en relasjon som har fortalt deg det enda, hørte du det her. Send en e-post til [email protected] så kan jeg fortelle mer, om du ønsker! Har snakka med folk som har fått redusert pollenallergi, fått bedre nattesyn og andre ting. Det er vanskelig å forklare produktet over nettet.. Men det er sykt spennende. Det er også mulig å bli en av de første distributørene for dette i Norge, så det er økonomiske muligheter. Send E-post om du er nyssgjerrig :-D Edit: Skal du søke opp Kyani på google, besøk gjerne gokyani.com eller så må du søke opp følgende: - Alaskan Wild Blueberry - Thiamine (B1) - Bee Pollen - Riboflavin (B2) - Cranberry - Niacin (B3) - Aloe Vera - Pantothenic Acid (B5) - Noni Juice - Biotin - Red Raspberry - Vitamin B6 - Pomegranate - Vitamin C - Grape Skin - Vitamin D3 - Grapeseed - Vitamin E - Wolfberry (goji) - Choline - Taurine - Trace Minerals Totalt 1,2 kg superfrukt konsentrert til 3 cl drikke. Opptaket er 100% fordi det er flytende mot 20% ved tabletter og andre inntak. Endret 4. desember 2011 av jbech Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Blåbær fra Alaska? Uansett så høres dette ut som en vindunderpille som ikke virker. Greit nok om det er disse blåbærene som jeg fikk opp på første søk på google, antioksidanter er sunt. Men du har ganske store vitaminmangler fra før av om det er slik som du beskriver ditt tilfelle. Hadde dette vært så bra som du påstår så hadde det mest sannsynlig vørt ute på markedet og noen hadde tatt patent på dette. Det virker mer som om du vil ha en investor, og dette er ikke rette plassen å få ta i sliker personer. Så for meg virker det som om du er ute etter å svindle enkeltpersoner som er på jakt etter en vinderpille. Endret 4. desember 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Forumets retningslinjer pkt 1 forbyr kjøp og salg med forumet som markedsplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg