Skelpadderidderen Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars (endret) yoel skrev (10 timer siden): det var en serie hvor en gutt som er en blå fugl med stort hode hvar venner med to tvillinger en jente med bustete hår å en gutt med rød bokser å en krølle på hodet tvillinge bodde i et tre og den blå fuglen bodde i et hus i skogen Tenker du på Harvey Beaks? https://www.imdb.com/title/tt3219170/ Endret 28. mars av Skelpadderidderen Lenke til kommentar
Ellinor Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april (endret) jeg husker jeg pleide å se en serie om to jenter som bodde i et stort blått hus med en flott hage som de fikk av en gammel dame og hun ene hadde blondt hår og hun andre brunt. Jeg husker ikke mer, men jeg tror kanskje hun ene het anniken men jeg er ikke sikker. Endret 21. april av Ellinor Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april (endret) Åssen skjedde dette??? Postet i helt feil tråd sorry Endret 21. april av Entern Lenke til kommentar
OozyOyster291 Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Hei. Jeg ser etter en film/serie som omhandlet noen politimenn i en by. Om jeg husker rett var politistasjonen veldig liten. De hadde blå klær, og sånn spiss hatt som noen politi har. Ser for meg at serien/filmen var svensk/fransk, jeg husker ikke helt hvilket språk de snakket. Det var en komedie, og der for meg at de gikk rundt og gjorde alt mulig slags rare ting/dummet seg ut. Husker bare at jeg leide filmen/serien på biblioteket når jeg var liten. Har prøvd å google, å får opp en svensk film som heter Kopps, men det er ikke den jeg ser etter. Lenke til kommentar
Vilde367 Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Hei, jeg leter etter en svensk serie som jeg ikke husker navnet på. Serien gikk på nrk for noen år siden (2013-2019) Den handler om noen ungdommer som drar på en leirskole eller lignende om sommeren, leirskolen var i en skog og ikke så langt unna et vann der dem badet av å til husker ikke så mye av serien men husker at det værtfall var 2 venninner og en gutt som plaget dem litt og husker ikke særlig av dem andre. Husker at de to som jobbet/var sjef på den leiren var en mann og en dame takknemlig for all hjelp!🙏 Lenke til kommentar
ingrid.molly Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Ellinor skrev (På 21.4.2024 den 3:45 PM): jeg husker jeg pleide å se en serie om to jenter som bodde i et stort blått hus med en flott hage som de fikk av en gammel dame og hun ene hadde blondt hår og hun andre brunt. Jeg husker ikke mer, men jeg tror kanskje hun ene het anniken men jeg er ikke sikker. Tror du tenker på Anneli og Lillian 👍 Lenke til kommentar
pippelipipp Skrevet 3. august Del Skrevet 3. august Hei, jeg leter etter et show jeg så på som liten, men vi hadde bare dette showet på cd, så usikker på om det gikk på tv. Men det er ett gammel animert tv show som handlet om 2 ungdommer (en gutt og en jente, og hunden dems zeus. På en eller annen måte teleporterer de til forhistoriske hendelser eller myter, som F.eks torjansk hest, eller Midas som gjør alt han tar på til gull, men de teleportere også til et sted hvor det bodde en cyclop som tok dem til fange. Usikker når dette showet ble laget men var ikke av beste kvaliteten. I need help plis noen? Lenke til kommentar
leon123 Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august (endret) Ok Endret 9. august av leon123 Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Husker introen til en tv serie som må ha gått på begynnelsen av 90 tallet. Husker at det var et barn som snudde seg vekk og lagde grimaser da h..n skulle få en skje med noe medisin, kanskje tran. Ellers så mener jeg det var noe utenfor et hus, en hund som lektw muligens. Jeg vet ikke om det var nrk, tv norge eller tv2. Hvis det var tv2 så var jo dette i 1992 eller senere. Jeg var for liten til at jeg fikk med meg så mye av det. Men husker dekke introen. Noen som husker og som vet hvilken serie der er? Lenke til kommentar
Tiril Myhr Hagen Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Er det noen som vet hvilken serie dette er? Det var en liten jente på en øy som pleide å ro ut til en grotte som snakket til henne… tror det var spilt inn i Thailand og det gikk på NRK super. Lenke til kommentar
Skelpadderidderen Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Tiril Myhr Hagen skrev (6 minutter siden): Er det noen som vet hvilken serie dette er? Det var en liten jente på en øy som pleide å ro ut til en grotte som snakket til henne… tror det var spilt inn i Thailand og det gikk på NRK super. Tenker du på Kaitangata Skjelvet? https://www.imdb.com/title/tt1655483/ 1 Lenke til kommentar
Mrs.Radford Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Hei, kommer ikke på hva en serie heter. Men tror den var populær på omtrent samme tid som Yakari. Er hvertfall de to seriene jeg tenker på sammen. - menneskene involvert er oransjelignende tror jeg - alle eller noen har tre topper på hodet ( som tre fingre i en hanske) - de kjemper mot en fiende - Samfunnet deres er en stamme - tror det er tre tennåringer i hovedrollene, den ene er kanskje sønn til høvdingen eller noe - den er lagd som en tegneserie eller lignene Lenke til kommentar
Hele123 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Hei jeg har en serie i tankene som jeg så på nrk/nrk super mellom 2010-2016 som jeg ikke husker navnet på. d handlet om noen barn/ungdomenr som bodde på en øy som kunne minne om Færøyene. Hun ene jenten bodde på en gård om jeg husker riktig og sammen med en gutt kjørte de rundt på en 4 hjuling. Husker ikke mer enn dette å d gjør meg gal. Noen som kanskje husker noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå