Anonym259235 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Kan være Most Socking, Most Daring, Top 20 Countdown, Worlds Wildest Police Videos? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det gikk/går en serie på nrk3. Den handler om to traktorlesber, ho ene er gravid. og så er det en gammel mann i rullestol, tror jeg, som er smmen med en ung gutt. Alle sammen er legomennesker! Noen som vet? Lenke til kommentar
trra Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Denne gikk på TV2 rundt 1998-1999 : Handler om en mann som mister kona/kjæreste, tror hun forsvinner. Han blir jaget av myndighetene og drar rundt i USA på jakt etter svar. Tror han tok bilder av en henrettelse ute jungelen, og det var grunnen til at de var ute etter han. Husker en episode hvor han kommer i kontakt med en nerd som ikke har vært utenfor døra på lenge. Lenke til kommentar
trra Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Tror ikke det, han som hadde hovedrollen er ikke avbildet på bilde til imbd. Det var en kar på 40ish med halvlangt brunt hår. Den handlet eller ikke om ailens. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det gikk/går en serie på nrk3. Den handler om to traktorlesber, ho ene er gravid. og så er det en gammel mann i rullestol, tror jeg, som er smmen med en ung gutt. Alle sammen er legomennesker! Noen som vet? anyone? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Så en serie her om dagen på TV norge tror jeg det var. Handlet om et ektepar, sånn sikkert oppi 40 årene med barn etc. Også flytter det inn et ungt og "hipt" kjærestepar ved siden av dem. Det gamle ekteparet gjør derfor masse tull for å virke unge og kule. Noen som vet? Thanks. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg så en serie for en stund siden på BBC. Britisk serie med sketsjer. Ikke MAD TV. Anyone? Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg så en serie for en stund siden på BBC. Britisk serie med sketsjer. Ikke MAD TV. Anyone? Litlle Britain? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nei, det likner mer på Mad TV enn Little Britain. Little Britain har jeg på DVD, så er definitivt ikke det. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det noen som husker hva programmet helt oppe i høyre hjørnet på dette bildet heter? Kom over det på artige. Husker at det handlet om en gutt som gikk inn på en nedslitt kino, hvor en skummel mann solgte ham billetter og godteri. Godteriet var alltid et eller annet skummelt, som levende biller. Så vidt jeg husker varte disse korte programmene i toppen 5 minutter, og hadde ingen/lite dialog. Det var også lagt på et skummelt lydspor. Elsket det barne-tv-programmet for mange år siden, men jeg har totalt glemt hva det heter. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ah, jeg husker programmet, men ikke navnet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Så en serie her om dagen på TV norge tror jeg det var. Handlet om et ektepar, sånn sikkert oppi 40 årene med barn etc. Også flytter det inn et ungt og "hipt" kjærestepar ved siden av dem. Det gamle ekteparet gjør derfor masse tull for å virke unge og kule. Noen som vet? Thanks. Up All Night? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Det gikk/går en serie på nrk3. Den handler om to traktorlesber, ho ene er gravid. og så er det en gammel mann i rullestol, tror jeg, som er smmen med en ung gutt. Alle sammen er legomennesker! Noen som vet? anyone? Bump bump. Mener tittelen heter noe med "Steve og ----'s Adventure" eller "The Adventures of Steve and ------". Er ikke sikkert det er Steve en gang, men jeg mener det var noe sånt! Er forresten ikke helt sikker på om de var legomennesker, men det var noe i den duren hvert fall. Det er en komiserie. Dør etter å vite navnet!! Det gikk ganske sent på nrk3. Husker jeg så det for en good stund siden (opp mot et år siden). Endret 19. april 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva med å sjekke NRK nett-tv? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Husker for noen år siden, en serie på tvnorge, iallefall på reklamen til traileren, kom det en monster fisk opp av vannet og gapet over en båt. Husker også at en gutt fanget enn slik fisk, bare en baby, og tok vare på den i ett eller annet forskningsrom/akvarium til noen han kjente. De dro også ned til fiskene i en ubåt, det vrimlet av fiskene der. Men kan overhodet ikke huske navnet. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Husker for noen år siden, en serie på tvnorge, iallefall på reklamen til traileren, kom det en monster fisk opp av vannet og gapet over en båt. Husker også at en gutt fanget enn slik fisk, bare en baby, og tok vare på den i ett eller annet forskningsrom/akvarium til noen han kjente. De dro også ned til fiskene i en ubåt, det vrimlet av fiskene der. Men kan overhodet ikke huske navnet. Var dette en dokumentarserie eller en fiksjonell serie? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Husker for noen år siden, en serie på tvnorge, iallefall på reklamen til traileren, kom det en monster fisk opp av vannet og gapet over en båt. Husker også at en gutt fanget enn slik fisk, bare en baby, og tok vare på den i ett eller annet forskningsrom/akvarium til noen han kjente. De dro også ned til fiskene i en ubåt, det vrimlet av fiskene der. Men kan overhodet ikke huske navnet. Var dette en dokumentarserie eller en fiksjonell serie? fiksjonell serie.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Virker som Invasion. Den gikk på TVNorge også. Virker disse kjente (fra serien, vel og merke)? Endret 23. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det kan godt hende, men klarer ikke og finne noe trailer eller lignende fra den serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå