stukeren Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Serie som gikk på tv2 da jeg kom hjem fra barneskolen før i tiden (kansje rundt 2006-2009) handler om en storebror som tar vare på resten av søskenene sinde, mener det var 2jenter , en gutt og storebroren, . En av søstrene er ganske pene. Serien hadde et ganske landt navn, noe på denne lengden "secont two spares" Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Yeezz, det var det . Takker!!! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det er en serie jeg ikke husker navnet på, så trenger litt hjelp: -Gikk på siste halvdel av 90-tallet -Tror det var et gameshow for unger/ungdommer -Kvinnelig programleder, Marianne Furevold kanskje? -Innringere som deltok -Vant snop, og det var veldig viktig å ikke dele med noen! Dette jeg husker best -Lurer på om det gikk på TV2 -Tror kanskje det var et slags spill, innringeren skulle styre en figur på en måte, som het "Hugo"... -Norsk show Vet nå at det er denne franchise. Men hvis noen vet når det gikk i Norge, hvem som var programleder eller har en video av showet, så blir jeg fornøyd :-) virre virre vapp? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nei, Hugos Hule Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Du mener jungeldyret Hugo? Nei. http://www.youtube.com/watch?v=PsveRaGwRIQ Vet spillfiguren ser slik ut: Folk ringte inn og styrte denne karen med tastene på telefonene. Så vet sånn ca. hva tv-serie det er, og tror den heter "Hugo". Skulle gjerne hatt en video, men enn så lenge finner jeg ikke det. Edit: Hugo Hule? Det kan godt være ja. Det klinger bra. Etter litt research tror jeg Jill Bottolfsen var programleder. Endret 11. februar 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, vi snakker om samme, Hugos Hule, jeg husker spillet jeg og. Med jill bottolfsen Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg trenger desperat navnet på en serie jeg pleide å se på TV da jeg var liten. Husker ikke akkurat årstall, men tror det var i begynnelsen av 2000-tallet det ble sendt, på kveldstid. Enten var det tv3/Tv Norge eller Viasat som sendte denne serien. Det var ikke med ekte skuespillere; det var show slik som simpsons er; altså det var animert show. Var nok egentlig for voksne. Det handlet om et borettslag i USA. Det var mange ulike typer familier som bodde i en boligblokk, og serien gikk da ut på hvordan hverdagen var og hvilke problemer de møtte. Husker spesielt godt at det var en god del afroamerikanske figurer i serien. I en episode hadde man fått installert et "snakkende" toalett i bygningen. Det endte dårlig. Jeg husker spesielt en av figuerne; det var en fattig uteligger som bodde i et hus av pappesker utenfor blokken det dreier seg om. Håper noen husker denne serien og kan hjelpe meg med navnet! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 The PJ`s tror jeg. http://www.youtube.com/watch?v=ol-4ayQJJ9M Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 AAAWWWW du er nå en sssyyyk engel! Så mange minner knyttet til dette; nå ble jeg kjempeglad! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Susanneee Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hei Jeg leter etter en tv-serie jeg så på da jeg var mindre, og hvis jeg husker riktig gikk den på Disney Channel... I hvertfall så er dette en tegneserie hvor alle figurene er Troll, bortsett fra en nisse... Trooor serien het noe med "Troll", men er virkelig ikke sikker.. OG introsangen var hovedtrollet som spilte på en fløyte. Noen som vet hvilken serie jeg mener? Setter pris på alle svar, takk! Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du tenker vel ikke på Mummidalen? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Den programmet som alltid går på viasat som alltid har sånn for eks "Top 25 worst riots" eller "Top 25 most dangerous car chases" osv hva heter det ? Det står alltid noe annet i den "logoen" når programmet går får aldri med meg hva det egentlig heter Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Top 20 Countdown? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Top 20 Countdown? Mulig det , men mente det gikk på tv3 eller viasat , ser at detta går på max. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Åja. Most Shocking kanskje da? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Åja. Most Shocking kanskje da? Er ikke det med han teite politimannen ? Nei det var noe sånn nedtelling som alltid gikk natta/kvelden sammen med cops og alt det andre tullet ( forsåvidt tull det her og) men ja det var sånn "overdrivi" komentator og det var alt fra 20 værste ulykker i sport til bilkræsj og noen ganger 20 beste prestasjoner med ett eller annet . Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg aner ikke. trooor jeg skjønner hvilket program du mener, men det er jo så mange kan det være ? Endret 11. mars 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg aner ikke. trooor jeg skjønner hvilket program du mener, men det er jo så mange Ja det er enten detta eller et annet, må nesten se det før jeg vet hvilke men jeg vet også at det er 2 forskjelige sånne programmer som handler om det samme , men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå