Jason P. C. Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 The tribe? http://www.imdb.com/title/tt0274988/?ref_=ttmi_tt Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) og her er intro sangen Endret 28. juli 2015 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Lillebeth Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 JEG TRENGER HJELP FORDI JEG KOMMER IKKE PÅ NAVNET AV ET PROGRAM SOM JEG DÅ NÅR JEG VAR LITEN. Programmet gikk tidlig 2000 tallet. Handlet om barn som ikke hadde foreldre, de kledde seg ganske gothisk/ emo liknande ut. Guttene hadde langt hår eller ivertfall husker at en av hovudpersonene hadde det. Mener også at programmet var på engelsk. Det gikk på NRK og mener det var rett eter barne tv. Husker at det var mye graffiti i showet og at en jente satt fyr på en låv i en av episodene. Håret deres hadde også mange farger i det! TRENGER VIRKELIG HJELP MED Å FINNE UT HVILKET PROGRAM DETTE ER!!!!! TUSEN TAKK Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 JEG TRENGER HJELP FORDI JEG KOMMER IKKE PÅ NAVNET AV ET PROGRAM SOM JEG DÅ NÅR JEG VAR LITEN. Programmet gikk tidlig 2000 tallet. Handlet om barn som ikke hadde foreldre, de kledde seg ganske gothisk/ emo liknande ut. Guttene hadde langt hår eller ivertfall husker at en av hovudpersonene hadde det. Mener også at programmet var på engelsk. Det gikk på NRK og mener det var rett eter barne tv. Husker at det var mye graffiti i showet og at en jente satt fyr på en låv i en av episodene. Håret deres hadde også mange farger i det! TRENGER VIRKELIG HJELP MED Å FINNE UT HVILKET PROGRAM DETTE ER!!!!! TUSEN TAKK Høres litt ut som serien ovenfor, the tribe.. Men jeg kan ta feil Lenke til kommentar
Annie-Chan Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hei! Hjelp!! Ser etter en serie som gikk da jeg var liten, si for ca. 13 år siden. Den handlet om en jente og hennes bror som bodde på et slags skip i lufta. Broren skulle også holde søsteren skjult fordi hun hadde en spesielt kraft som de onde ville ha. Jeg kan ikke huske så særlig mye annet av serien, men den var animert. Håper noen kan hjelpe!! Lenke til kommentar
Lillebeth Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Det var en serie jeg så for kanskje ti år siden som het Skattejakten. Gikk på nrk, og handla om to gutter og to jenter. Den ene av jentene var svensk og den andre gikk alltid med svart. Uansett, jeg husket aldri hvordan serien endte og har veldig lyst og se serien igjen, problemet er at jeg ikke vet hvor eller hvordan. Jeg har søkt litt på nettet men har ikke funnet noe enda. Jeg bor også ikke i Norge lenger derfor kan jeg heller ikke kjøpe den på platekompaniet f.eks. Hvis du vet noe om hvordan jeg kan se Skattejakten serien igjen så vær så snill å hjelp meg! Lenke til kommentar
Thisguy145 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Leter etter navnet til en animert serie om en politimann og familien hans. Faren er oppfinner, moren er synsk? Han hjelpes av tre spøkelser som liksom var brødrene hans, og hver episode hadde en ny skurk, mest onde spøkelser og sånt. Tror kanskje det var fransk serie, men var dubbet og gikk på TV 2 barne tv. Lenke til kommentar
mey234 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Trur serien du er ute etter heiter spøkelsegjengen Endret 17. september 2015 av mey234 Lenke til kommentar
Thisguy145 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Trur serien du er ute etter heiter spøkelsegjengen Ja du har rett. Takk. Lenke til kommentar
deluna Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Det var en serie jeg så for kanskje ti år siden som het Skattejakten. Gikk på nrk, og handla om to gutter og to jenter. Den ene av jentene var svensk og den andre gikk alltid med svart. Uansett, jeg husket aldri hvordan serien endte og har veldig lyst og se serien igjen, problemet er at jeg ikke vet hvor eller hvordan. Jeg har søkt litt på nettet men har ikke funnet noe enda. Jeg bor også ikke i Norge lenger derfor kan jeg heller ikke kjøpe den på platekompaniet f.eks. Hvis du vet noe om hvordan jeg kan se Skattejakten serien igjen så vær så snill å hjelp meg! Har du sjekka ut nrk eller svt sin nettside? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kan noen fortelle meg sangen som spiller i bakgrunnen av denne scenen? Lenke til kommentar
Gracko Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg leter etter en skandinavisk tv-serie fra begynnelsen av 2000-tallet, tror jeg. Finnes også som bok. Den handler om ei norsk jente, en svensk og en dansk gutt, som er på campingferie med familiene sine. Guttene tror jeg het Louis og Henry/Henrik. Mener å huske at de fant et lik, det var i hvert fall ett eller annet mysterium. Noen som vet? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Jeg leter etter en skandinavisk tv-serie fra begynnelsen av 2000-tallet, tror jeg. Finnes også som bok. Den handler om ei norsk jente, en svensk og en dansk gutt, som er på campingferie med familiene sine. Guttene tror jeg het Louis og Henry/Henrik. Mener å huske at de fant et lik, det var i hvert fall ett eller annet mysterium. Noen som vet? Høres ut som Mysteriet med det levende lik. Endret 10. oktober 2015 av bleue Lenke til kommentar
Renni00 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Hei! Hjelp!! Ser etter en serie som gikk da jeg var liten, si for ca. 13 år siden. Den handlet om en jente og hennes bror som bodde på et slags skip i lufta. Broren skulle også holde søsteren skjult fordi hun hadde en spesielt kraft som de onde ville ha. Jeg kan ikke huske så særlig mye annet av serien, men den var animert. Håper noen kan hjelpe!! Høres veldig ut som Skyland Endret 21. november 2015 av Renni00 Lenke til kommentar
OozyOyster291 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg lurer på navnet til en en serie som gikk på barnetv på tv2 for noen år siden.Den gikk i jula på morgenen og det var noen monster eller noe i serien,og de bodde på et hotell eller noe,husker veldi lite.. Håper noen vet hva den heter! Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 TVserie, tror den gikk på NRK på 2000 tallet. ungdomsserie, folk tokk med seg oppfinnelser og viste dem fram, tror programmlederen var Otto Jespersen. Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Leter etter norsk dokumentar om uteliggerliv. Jeg så den ca. i år 2010. Den omhandler blant annet livet til ei ung jente i Oslo. Den ligner på Petter Uteligger. Lurer på om noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Momo96 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg lurer på navnet til en en serie som gikk på barnetv på tv2 for noen år siden.Den gikk i jula på morgenen og det var noen monster eller noe i serien,og de bodde på et hotell eller noe,husker veldi lite.. Håper noen vet hva den heter! Snøbarna het det ? Lenke til kommentar
Momo96 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har lenge tenkt på en Barne-TV serie jeg så når jeg var liten. Handler om en dame som bor ute ved vannet i en "sjøbu". Damen fant ofte flaskepost. Sitter helt fast i hodet mitt og klarer ikke å sove pga det programmet som jeg ikke vet navnet til.... Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Har lenge tenkt på en Barne-TV serie jeg så når jeg var liten. Handler om en dame som bor ute ved vannet i en "sjøbu". Damen fant ofte flaskepost. Sitter helt fast i hodet mitt og klarer ikke å sove pga det programmet som jeg ikke vet navnet til.... Jeg husker denne serien. Tror hun het Nelly, og at det var med i Asgeirs tv-show "fritt fram". Har ikke funnet noen klippe fra Nelly dessverre. Kan hende jeg misforstår deg da, men tror jeg er inne på noe. Endret 6. februar 2016 av Tarzan93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå