Morgens Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tysk krim, muligens fra Østerike. Handlingen var lagt til en sjø, virkelig idyllisk. Muligens en kvinnelig hovedrolle som politi. 2000-tallet trur eg. Noen som husker? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tysk krim, muligens fra Østerike. Handlingen var lagt til en sjø, virkelig idyllisk. Muligens en kvinnelig hovedrolle som politi. 2000-tallet trur eg. Noen som husker? REX ? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Nix, den er fra byen med mannlig + bikkje i hovedrollen. Jeg husker mye vakker natur. Takk uansett. Endret 1. februar 2015 av Morgens Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Ikke noe problem. Tysk/Østerisk krim er ikke min spesialitet. Det kan jo være den tyske versjonen av Håkan Nesser sine bøker (filmer) de har mye natur og innspillingen foregår i Norge. http://www.nrk.no/sorlandet/kriminelt-bra-i-farsund-1.7564827 Men det er kansje for nytt. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Trenger hjelp med å finne en serie fra Barne TV jeg og det er veldig lite jeg husker om den. Det var bamser (Kosebamser) i et hus. Tror de kom til live når de som bodde i huset dro? Tror de skulle opp på loftet i en episode og de lagde seg en kran for å komme seg opp. Det var også en sjiraff (en levende bamse også) som de brukte til å klatre på. Hovedbamsen som trolig var litt gammel leste i en bok for de andre. Kan hende at det jeg husker over ikke stemmer helt, men det er det som ligger i bakhodet. Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Trenger hjelp med å finne en serie fra Barne TV jeg og det er veldig lite jeg husker om den. Det var bamser (Kosebamser) i et hus. Tror de kom til live når de som bodde i huset dro? Tror de skulle opp på loftet i en episode og de lagde seg en kran for å komme seg opp. Det var også en sjiraff (en levende bamse også) som de brukte til å klatre på. Hovedbamsen som trolig var litt gammel leste i en bok for de andre. Kan hende at det jeg husker over ikke stemmer helt, men det er det som ligger i bakhodet. http://www.imdb.com/title/tt0426765/ ? 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Trenger hjelp med å finne en serie fra Barne TV jeg og det er veldig lite jeg husker om den. Det var bamser (Kosebamser) i et hus. Tror de kom til live når de som bodde i huset dro? Tror de skulle opp på loftet i en episode og de lagde seg en kran for å komme seg opp. Det var også en sjiraff (en levende bamse også) som de brukte til å klatre på. Hovedbamsen som trolig var litt gammel leste i en bok for de andre. Kan hende at det jeg husker over ikke stemmer helt, men det er det som ligger i bakhodet. http://www.imdb.com/title/tt0426765/ ? Score! Tusen takk Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Lurer på navnet på en Breaking bad episode hvor Jesse, Walter og en annen person er i en scene. Walter og tredjepersonen diskuterer hvordan et oppdrag e.l må løses hvor Jesse kommer med et forslag som ignoreres, Etterhvert kommer Walter frem til at Jesse sitt forslag er det beste. Sært å lure på episoden kanskje, men klarer ikke å gnage på det lenger selv Veldig usikker på hvilken sesong det dreier seg om, sannsynlig runtd 4,5. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Lurer på navnet til en fiske konkuranse som gikk på discovery, animal planet eller nat geo. Jeg husker ikke helt, men den gikk på en av de dokumentar kanalene som fantes på den tiden. Serien gikk rundt 2000 +/- tallet den handlet om at 2 personer gikk rundt å fisket og de konkurerte på mest fangst og sjeldenhet av fisk. serien var satt rundt storbritania området. husker også at de byttet plass etter halve tiden hadde gått. Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Lurer på navnet på en Breaking bad episode hvor Jesse, Walter og en annen person er i en scene. Walter og tredjepersonen diskuterer hvordan et oppdrag e.l må løses hvor Jesse kommer med et forslag som ignoreres, Etterhvert kommer Walter frem til at Jesse sitt forslag er det beste. Sært å lure på episoden kanskje, men klarer ikke å gnage på det lenger selv Veldig usikker på hvilken sesong det dreier seg om, sannsynlig runtd 4,5. Tror du mener episode 1 i sesong 5. http://www.imdb.com/title/tt2081647/?ref_=ttep_ep1 Endret 27. februar 2015 av flipsenated 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Lurer på navnet på en Breaking bad episode hvor Jesse, Walter og en annen person er i en scene. Walter og tredjepersonen diskuterer hvordan et oppdrag e.l må løses hvor Jesse kommer med et forslag som ignoreres, Etterhvert kommer Walter frem til at Jesse sitt forslag er det beste. Sært å lure på episoden kanskje, men klarer ikke å gnage på det lenger selv Veldig usikker på hvilken sesong det dreier seg om, sannsynlig runtd 4,5. Tror du mener episode 1 i sesong 5. http://www.imdb.com/title/tt2081647/?ref_=ttep_ep1 100 likes til deg!! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Vi snakker 80/90 tallet, en barnetv serie som handlet om en skraphandler/oppfinner. Tror det var en "dukkefilm" ala to gode naboer, men den var litt mørkere. Noen tips? Tror faktisk jeg fant det: Skrotnisse og vennene hans del 1 norsk tale: Endret 8. mars 2015 av RickyG Lenke til kommentar
Adii Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Tysk krim, muligens fra Østerike. Handlingen var lagt til en sjø, virkelig idyllisk. Muligens en kvinnelig hovedrolle som politi. 2000-tallet trur eg. Noen som husker? Hva med Vinbaronen, som gikk på NRK? Var mye fin natur husker jeg, og hovedpersonen (Thomas Stickler) skulle ta over en vingård? http://www.imdb.com/title/tt0478959/?ref_=nm_flmg_act_12 Endret 10. mars 2015 av Adii 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Tysk krim, muligens fra Østerike. Handlingen var lagt til en sjø, virkelig idyllisk. Muligens en kvinnelig hovedrolle som politi. 2000-tallet trur eg. Noen som husker? Hva med Vinbaronen, som gikk på NRK? Var mye fin natur husker jeg, og hovedpersonen (Thomas Stickler) skulle ta over en vingård? http://www.imdb.com/title/tt0478959/?ref_=nm_flmg_act_12 Takk, dessverre så var det ikke den heller. Vinbaronen var skikkelig "feelgod" serie. Synd at NRK sendte sesong 2 også, fant den aldri med teksting på dvd. 1 Lenke til kommentar
FB.900988000476515 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ungdomsserie som gikk på NRK noen år tilbake, cybergoth, noe underground greier tror jeg. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mil Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg husker en serie som gikk på tv før. Den handlet om et team som jaktet på magiske gjenstander som havnet i hendene på noen kriminelle osv. som ville bruke dem til noe dårlig. Art effects???? Noen som husker navnet på den serien??? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ungdomsserie som gikk på NRK noen år tilbake, cybergoth, noe underground greier tror jeg. Takk på forhånd! The Tribe (1999) kanskje. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 NRK serie fra 80-tallet. Reiseprogram/rebuslignende tema, husker spesielt en episode fra Fransk Guyana. Kanskje Knut Bjørnson var programleder. Mener å huske at den gikk på lørdager - hovedunderholdningen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Gal kone, mannen prøver at parret skal fremstå bra elns Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Gal kone, mannen prøver at parret skal fremstå bra elns Kunne du forklart det litt bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå