gixer Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Saken er den at min mor fikk msBlast-viruset på hennes bærbare maskin og jeg følte at eneste enkleste måte å bli kvitt den på var å formatere c: hvor windows ligger. Alt gikk som vanlig men da jeg skulle åpne noen mapper i mine dokumenter så fikk jeg denne feilmeldingen: D:Jenny's documentsbilder is not accessible. Access is denied. Hva skal jeg gjøre? det ligger noen viktige filer i disse mappene som jeg ikke kommer inn i. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du må logge deg på som administrator. Dersom du ikke kommer inn da må du ta "ownership" av mappen. Husker dessverre ikke hvordan du gjorde det, men tror kanskje du må deaktivere "enkel fildedling " i kontrollpanelet --> mappealternativer --> vis Deretter høyreklikker du på mappen. Valget om å ta eierskap skal finnes under delingsvalg eller noen sånt... For å logge deg inn som administrator: (Windows XP) - Gå til kontrollpanelet og åpne brukerkontoer - Velg hvordan brukerene logger seg på - Fjern "bruke velkommsskjerm". Dette aktiverer vanlig innlogging slik som NT 4.0 og Win'2000 har. Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hmm.. jeg ikke helt om jeg skjønner hva du mener Er det noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Nå har jeg klart å åpne mappene, men det viser seg at de alle er tomme. Hvorfor i huleste er de tomme?! Før i tiden så brukte jeg et program til å finne slettede filer som ble borte etter at jeg hadde formatert, men jeg husker ikke hva det heter. Er det noen som kan hjelpe meg? Begynner å bli mektig frustrert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå