Gå til innhold

Godt betalte jobber.Hvilken erfaring har du?


Anbefalte innlegg

vel, det er ikke til å legge skjul på! sommeren nærmer seg!!!

Med det er det på tide å kapre seg en sommerjobb.

 

Vet det er lenge til vi ser sommeren, men satt å tenkte litt på å starte en diskusjon på nettopp sommerjobb som er godt betalte. evt hvordan få godt betalt?

det burde vel være måter på å kunne tjene gode penger på sommerstid når folk vil ha ferie for litt mer en vanlig timesbetaling.

 

Noen som har noen tips eller andre meninger om hvordan finne de godt betalte sommerjobbene?

jobber selv som resepsjonist på hotell, og det er ofte jeg får meldinger fra andre hoteller som er i kirse å trenger noen til å dekke en vaktt for 100 % tillegg.

kjærlig hilsen mor og de 8 ungene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken utdanning har du? Hvis du ikke har relevant utdanning, så tror jeg det er vanskelig å få en godt betalt sommerjobb. Det kommer jo selvfølgelig ann på hva du anser som godt betalt da, men jeg kjenner få om ingen som tjener mere enn 290,- i timen. Det er veldig godt betalt i mine øyne.

 

Ellers er det jo "det vanlige": butikkarbeid, bensinstasjoner osv. Disse følger jo tariff og ligger på 120-150 kr/time.

 

Hvis du får tilbud om å jobbe 100 %, bør vel det ansees som å være et godt alternativ?

Lenke til kommentar

Drittjobber har ofte god lønn, jeg jobbet som flaskeknuser hos grossist(miljøarbeider) hadde 140kr i timen som 17åring. På denne jobben så trakk de 15kr dagen i mat penger, men da var det også spis så mye du vill av brødmat, salatbar og varm mat. Når jeg fylte 18år så fikk jeg truckfører lappen av dem, og da fikk jeg 150kr timen samt 150kr som var akkord basert. Lå på 210kr i timen i snitt! Skikkelig kjedelig jobb som var drittkjedelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...