WasaDu Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg vil bare skryte litt av fotoknudsen! FANTASTISK bra service! Jeg var innpå siden deres for noen dager siden, fordi jeg skulle bestille en kalender med bilder på. Jeg var så uheldig at jeg klarte å bestille en helt tom kalender! Og siden jeg ikke hadde råd til to kalendere, sendte jeg mail til dem for å få hjelp! Det tok lang tid før de svarte, så i mellomtiden tok jeg kontakt via chatten deres på nettsia! Der fikk jeg et gavekort på 250 kroner for å kjøpe ny kalender! Da fikk jeg altså en kalender gratis av de (i tillegg til at jeg må kjøpe den som jeg bestille ved en feil da). Dvs 2 kalendere for prisen av en. :!: Dagen etter fikk jeg svar på mailen min! De skulle prøve å stoppe sendingen av den tomme kalenderen, slik at jeg slapp å måtte betale for den! Så hvis de klarer å stoppe sendingen av den, får jeg en kalender helt gratis, og det KUN fordi jeg gjorde en feil! Pga denne fantastiske servicen, bestemte jeg meg for å handle mer på nettsiden deres (kjøpe flere julegaver derfra, selv om noen av julegavene ikke kanskje passer til den jeg har kjøpt den til, hehh). Så da kjøpte jeg for 400 kroner, bare fordi de har så bra service. Vil andbefale alle som skal fremkalle bilder, lage kalendere på nettet, bestille tshorter med bilder på osv, å sjekke ut denne siden! www.fotoknudsen.no TAKK FOTOKNUDSEN! 3 Lenke til kommentar
ChappyD Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bra at ting ordnet seg. men.... (i tillegg til at jeg må kjøpe den som jeg bestille ved en feil da) Synes ikke dette hørtes helt greit ut. Feks Japan Photo har jo sin 100% fornøy garanti og i et slikt tilfelle ville de bare ha makulert den ordren som ble feil. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Syntes det var god service ja, men uærlig av deg å ikke tilby å levere tilbake gavekortet når du fikk orderen slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå