Howard Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 TEST: Plextor PX-504A Plextor var lenge betraktet som den ubestridte lederen når det gjaldt CD-brennere. Tidene har forandret seg noe, og DVD-brennerne har nå tatt over mye av markedet. Henger Plextor fortsatt med? Les saken her. Lenke til kommentar
oya Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Skuffende karakter på noe fra plextor. Nå må de vel skjerpe seg! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Skuffende karakter på noe fra plextor. Nå må de vel skjerpe seg! Jeg syns det var litt i meste laget Ville aldri kjøpt den der.. Meeeen, jeg savnet sammenligninger med andre brennere! Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kunne vel være mulig å få testet Plextor PX-708A også? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kunne vel være mulig å få testet Plextor PX-708A også? Det skal nok bli mulig om ikke så alt for lenge, men vet ikke nøyaktig når. Lenke til kommentar
carp Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg synes Px-708a virker veldig interssant. Den har 8x dvd+r og 4x dvd-r, og i tillegg ikke så veldig dyr i forhold til spesifikasjonene (billigste webshop på rundt 2300kr). Ser fram til en test av denne Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg sier bare liteon billig og bra Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kunne vel være mulig å få testet Plextor PX-708A også? jeg skal kjøpe den om litt.. kan komme med noen tilbakemeldinger da. Selv om en test ville vært å foretrekke. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg har postet noe i samma duren før .... savner helt klart testing av hvor godt brennerne faktisk brenner plata. dette gjelder både cd og dvd. har opplevd mange ganger at noen brennere kan forårsake hakking ved playback av video på standalone spillere. om brennern leverer den oppgitte hastigheten betyr for meg ikke en dritt, hvis produktet den spytter ut ikke er brukbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå