Kakeshoma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 1. Kjøp en boks fløte 2. Rist i vei 3. Vips har du smør 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 En uke senere på nyhetene, "Tomt for fløte i butikkene" 5 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Skal jeg måtte start mitt eget ysteri for å få tak i det jeg vil av melkeprodukter? Jeg har ikke lenger tillit til myndighetene. 2 uker uten smør i butikkene her "i fjorden". 150 000 mennesker. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Woink, kuene er vel skrapa da... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvem trenger smør uansett... Det smaker piss på brøskiva. Eneste det er godt for er å ha på toasten så den ikke setter seg fat i toastjernet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Den som er litt mere voksen , og ønsker å lage god mat. Biff f.eks stekes i ekte smør (ikke margarin) , sauser lages med ekte smør. Bakt potet med smør klatt - margarin ? Nei takk . Ulike fiske retter Hjemmelaget potetmos. Ulike bake prosjekter. m.m 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er jo mangel på fløte og.. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Rema 1000 nede i veien har nå Bremykt. Men det er ikke smør, bare 70% og resten rapsolje. Kan man bruke Melange for å lage brun saus? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er egentlig grunnen til mangelen på smør? Mora mi mener det er på grunn av lavkarbo-hysteriet som så mange begynner på, men jeg trodde virkelig ikke det var så mange som drev med det. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hva er egentlig grunnen til mangelen på smør? Mora mi mener det er på grunn av lavkarbo-hysteriet som så mange begynner på, men jeg trodde virkelig ikke det var så mange som drev med det. I følge lapp fra Tine som var klistret på kjøleskapsdøren i nærbutikken var det på grunn av uvanlig lav melkeproduksjon. Edit: Altså kjip sommer og triste kuer: www.tine.no/om-tine/aktuelt-og-media/nyheter/264947.cms?arbeider-for-mer-smor-til-butikkene Endret 6. desember 2011 av radivx Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er egentlig grunnen til mangelen på smør? Mora mi mener det er på grunn av lavkarbo-hysteriet som så mange begynner på, men jeg trodde virkelig ikke det var så mange som drev med det. I følge lapp fra Tine som var klistret på kjøleskapsdøren i nærbutikken var det på grunn av uvanlig lav melkeproduksjon. Yeah, right.... La oss heller si uvanlig høy grad av sovjetstyre! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mulig, jeg har igrunnen ikke peiling. Men syns hvertfall det virka rart at den dietten skulle ha så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå